0  1  2  3 

De grote leugen

Onze huidige maatschappij hangt volledig aan elkaar van leugens. Fundamentele beginselen van de samenleving zijn simpelweg gebaseerd op leugens en de enige manier om het continue liegen te verbergen, is nog veel meer liegen. En zo zijn we beland in de staat waarin wij nu verkeren: eentje waarin bijna niets meer is zoals het lijkt. Niet het meest opbeurende begin van een artikel maar u zal het er helaas mee moeten doen.


Politici en het bedrijfsleven liegen
Laat ons beginnen bij één van mijn "paradepaardjes": de overheid. Als u nog steeds gelooft dat de overheid er voor u is en uw belangen verdedigt, dan wil ik u verzoeken onderstaande nauwkeurig door te lezen en door te laten dringen. Want het is namelijk niet heel moeilijk om te zien dat uw overheid zo goed als niets voor u doet. Erger nog, ze liegt en maakt uw leven daarmee over het algemeen zelfs vele malen onaangenamer.


Stel uzelf simpelweg de vraag: "wat krijg ik voor positieve resultaten terug uit mijn bijdrage aan de Nederlandse staat?" Krijgt u er zekerheid voor terug? Nee. Zaken als AOW staan tegenwoordig zwaar op de tocht, terwijl u er wel steeds meer voor mag gaan betalen. Dat zou u veel beter zelf kunnen regelen, als u die mogelijkheid tenminste zou krijgen. Maar helaas.


Krijgt u er veiligheid of gebruiksgemak voor terug? Nee. Politici steken bakken belastinggeld in systemen waarvan telkens weer (vaak vooraf) al bewezen wordt dat ze zo lek als een mandje en moeilijk te hanteren zijn. De enige veiligheid die een overheid garandeert is de veiligheid dat zij zelf als een kankergezwel kan blijven groeien en doorwoekeren (ondertussen zijn bijna 1 miljoen mensen werkzaam bij onze overheid). En overheden die in (stiekem, achter uw rug om natuurlijk) Afghanistan en Irak uw belastingcenten verbranden zijn ook niet met uw veiligheid bezig. Uw veiligheid is niet in het geding, de opbrengsten van olie en opium zijn in het geding en die dienen beveiligd en zeker gesteld te worden.


U betaalt grote sommen geld aan uw overheid en zoals u jarenlang verteld is op school en via andere propagandamedia, zit die overheid er voor u. En inderdaad, officieel zit een overheid er om u van dienstverlening te voorzien. Dat was tenslotte ooit het idee achter de overheid: een nachtwaker die te hulp schiet in het geval van problemen. Maar kijkt u nu eens eerlijk naar deze nachtwaker. De overheid neemt uw vrijheden stelselmatig weg, terwijl zij aan de andere kant telkens weer de verplichte en met geweld afgedwongen contributies verhoogt. Dat is geen nachtwaker, dat is een dictator.


Uw overheid zit er niet voor u: al stemt een bevolking "NEE" tegen een Europese Grondwet, uw overheid luistert niet. Al gaan er tienduizenden burgers de straat op om te protesteren tegen een oorlog in Irak, dan nog luistert uw overheid niet en gaat vrolijk fluitend aan de slag met het gruwelijk vermoorden van onschuldige burgers. Als de medewerkers van uw overheid graag nog meer macht willen, dan benoemen zij zelf simpelweg even een EU-voorzitter, waarbij enige invloed van het volk niet aanwezig is. Maar ja, de hele totstandkoming van de EU is natuurlijk sowieso gebaseerd op leugens richting de gehele Europese bevolking.


Het is nog veel erger gesteld. Zo hebben we een Eerste Kamer die stelselmatig gepasseerd wordt bij "kleinigheidjes" als EU-maatregelen. Politici doen wat zij en bevriende corporaties willen en absoluut niet wat de burger wil. En om even kort terug te komen op de vraag die ik een aantal paragrafen eerder stelde: wat krijgt u nu precies voor positiefs terug van uw overheid? Denk daar alstublieft eens stevig over na. Ik kan namelijk helemaal niets verzinnen en zou daarom heel graag voorbeelden van mogelijk positief overheidshandelen krijgen.


Kijk ook eens naar politie. Wanneer komt u met politie in aanraking? Als u hulp nodig heeft? Vast niet. Voornamelijk als u iets doet dat volgens uw overheid niet mag. U krijgt een verkeersboete wegens te hard rijden, u wordt aangehouden bij een van de tegenwoordig zeer gangbare snelweg- of woonwijkrazzia’s, u wordt bij het lopen van een vredesloop behandeld als terrorist (en daarom voorzien van een colonne bewakers waar je u tegen zegt),  maar waar is oom agent nou als je hem echt nodig hebt?


Probeer tegenwoordig eens aangifte te doen voor iets als diefstal en u zult merken dat dat nou niet helemaal de bedoeling was. Al dat gedoe zeg. Ga eens even andere mensen lastigvallen, uw agenten hebben het veel te druk met het halen van hun boetequotum. Kortom, de hoofdfunctie van politie in onze van lotje getikte maatschappij is tegenwoordig niets meer dan het spekken van de staatskas. En heeft dus helemaal niets meer te maken met het zogenaamd beschermen en helpen van de bevolking. De politie heeft trouwens wel een beschermingsfunctie: ze mogen de elite (Bea, Guusje, Ernst, Jan Peter, en ga zo maar door) beschermen zodat zij niet door het plebs lastig gevallen worden,  maar daar heeft u helaas weer niets aan.


Wat u wel terugkrijgt van uw overheid is vooral heel erg veel naars, dat ik onmogelijk als positief resultaat kan benoemen. Ten eerste is daar angst. U moet overal bang voor zijn, want bange mensen zijn veel makkelijker te controleren en sturen dan mensen die niet angstig zijn. Dus hebben we zogenaamd te maken met terrorisme, waardoor al uw vrijheden in hoog tempo kunnen worden afgepakt. Het enige terrorisme waar u daadwerkelijk iets van merkt is het overheidsterrorisme, maar dat wordt alleen maar verder gesubsidieerd. Van uw zuurverdiende geld, uiteraard.


Een andere goede en veel gebruikte angstveroorzaker: ziektes. En dan vooral ziektes die "bestreden" kunnen worden door de coporatievrienden van onze politici. U kent het ondertussen wel, Ab K. die geheime afspraken maakt met de farmaceutische industrie, en een andere bangmaker met dezelfde voornaam die aandelen in allerlei farmaceutische bedrijven blijkt te bezitten. Een Mexicaanse griep die niets meer dan een mild griepje is, wordt opgeblazen tot een levensbedreigende ziekte, waar maar liefst 34 miljoen vaccins voor aangeschaft moesten worden. Die nu dus weer verkocht mogen gaan worden. U zoekt bewijs voor ongegronde (lees: financieel aantrekkelijke) angstzaaierij? Dit lijkt me een hele duidelijke.


En wat dacht u van het "Global Warming"-verhaal? U bent slecht. U verneukt deze aarde. U dient daarvoor te boeten. En dus gaat u betalen voor "groene" energie en leugenaars als Al Gore geld geven om nog meer propagandafilms te kunnen maken. Het is uw schuld. En daarom reizen politici namens u af naar spannende en door u gefinancierde evenementen zoals een klimaattop, om daar te praten over hoe de burgerslaaf nog meer kan gaan betalen voor een hoogstwaarschijnlijk niet door mensen geïnitieerde klimaatverandering. Een leugentje om bestwil (lees: omzetvergroting), daar is helemaal niets mis mee.


U heeft hopelijk gehoord van het uitlekken van allerlei e-mails en documenten die wijzen op grove vervalsing van klimaatinformatie. Hoewel dit schandaal in het buitenland wel massaal opgepikt wordt, is het in ons landje doodstil. Welgeteld twee kranten hebben er echt aandacht aan besteed en terwijl het onderwerp nog steeds een hot item in vele landen is, hoort u er bij ons al helemaal niks meer over. Nee, u krijgt informatie over de klimaattop. Want die top is zo hard nodig. En u krijgt dus alleen maar nieuws over mensen die pro-klimaattop zijn. Zelfs al stapt de baas van het instituut dat lekte/gehacked werd voorlopig op, in ons landje rept men helemaal nergens over. De klimaatleugen moet en zal er doorheen geduwd worden. Angst en centen.


Goed, terug naar de rode lijn. Wat krijgt u nog meer van uw overheid? Hoera, nog meer ziektes! Ten eerste is daar stress, aangezien elke burgerslaaf geacht wordt enorme gedeeltes van zijn of haar tijd of inkomen te besteden aan De Staat. Door te focussen op consumeren en het promoten van standaardtrajecten om een zo braaf mogelijk consument te worden (ook wel eens onderwijs genoemd), creëert De Staat levensomstandigheden die voor menigeen het hebben van een aangenaam leven ernstig bemoeilijken, zo niet onmogelijk maken. Het gebeurt zelden dat iemand echt doet wat hij of zij leuk vindt, waar iemand echt passie voor voelt, dit om maar krampachtig in de dwangbuis van "een normale baan" te passen. Want "zo hoort dat nou eenmaal". Leugens, conditionering en indoctrinatie.


Ten tweede wordt u stelselmatig vergiftigd met goedkeuring van uw overheid. Tegenwoordig voornamelijk in de vorm van E-nummers die door de EU-heersers op totaal onverklaarbare wijze goedgekeurde additieven genoemd worden. Dat terwijl in vele onderzoeken al lang gebleken is dat heel veel E-nummers helemaal niet onschadelijk zijn en vaak zelfs bij kunnen dragen aan het ontwikkelen van kwalen als hyperactiviteit, kanker en neurologische afwijkingen. En alhoewel er al jaren door allerlei groeperingen wanhopig aandacht gevraagd wordt voor deze problematiek, doen overheden net of hun neus bloedt en negeren alle kritiek en vragen. Slecht voor de omzet en relaties met de corporatievriendjes, dus "doodzwijgen!" luidt het advies.


Nog een ander voorbeeld op dit vlak dat aantoont dat u voorgelogen en daarmee waarschijnlijk nog verder vergiftigd wordt: eind deze maand treedt de Codex Alimentarius in werking. Een extreem dik boekwerk vol regelgeving en regulering waar een kleine vijftig jaar aan gewerkt is. Op de achtergrond uiteraard. Heeft u al een informatiefolder of televisiespot betreffende deze Codex voorbij zien komen? Nee? En dat vindt u normaal?


Een halve eeuw werken aan een project dat binnenkort stilletjes en stiekempjes op de achtergrond wordt ingevoerd en dat grote effecten heeft op onze complete voedselvoorziening, daar zou ik zelf wat ruchtbaarheid aan geven. Is namelijk nogal wat. Maar nee hoor. Over een kleine maand begint het feest en heeft het grootste gedeelte van de wereld waarschijnlijk nog steeds niet eens gehoord over het bestaan van de Codex Alimentarius. Terwijl dit corporatiemonster van Frankenstein wel diepgaand effect heeft op etikettering, additieven, verontreinigde stoffen in voedsel, pesticiden, procedures voor risicocalculatie, voedselhygiëne en het opstellen van methodes van proefneming En daar klopt weer helemaal niets van. U wordt kei-en keihard belogen.


"Religieuzen" liegen
In ons landje, maar eigenlijk in bijna alle westerse landen, hebben we ook nog eens te maken met een ander groot probleem dat "Christendom" heet. Kijk naar Nederland en zie hoe ons land bestuurd wordt door zogenaamd Christelijke mensen die de levensregeltjes die zij als waarheid zeggen te beschouwen, opdringen aan de gehele burgerbevolking. Omdat zij geloven in krankzinnige verhalen waarin onder meer verteld wordt dat de aarde een paar duizend jaar geleden geschapen zou zijn, en anders-of nietgelovigen "terroristen" zijn, wordt de rest van de bevolking meegesleurd in deze alles vergiftigende relipsychose. Omdat zij opgevoed zijn met het beeld dat het leven slechts bestaat uit het bang zijn voor wat het hiernamaals gaat brengen, dienen al onze levens doordrenkt te zijn van permanente angst. Omdat zij leven in een leugen, moet iedereen leven in een leugen.


Laat ik eerlijk wezen, als ik kijk naar mensen als Jan Peter B., Ernst B., Maxime V. of Piet Hein D., dan zie ik mensen die religie misbruiken om hun eigen wensen voldaan te krijgen, terwijl ze hun eigen religieuze basis (zegt "u zult niet doden" hen bijvoorbeeld nog iets?) continu beschijten. Ik zie een groep psychotische schijnheiligerds die een ideaal middel hebben gevonden om zich achter te kunnen verbergen. Ik zie geen mensen die medeleven en compassie voor andere mensen hebben. Ik zie criminelen die door dit zwaar misbruiken van religie wel goedbedoelende mensen achter hun karretje gespannen krijgen.


Kijk naar onze huidige maatschappij en zie hoe voorgenoemde misdadigers het nog steeds voor mekaar krijgen om onder andere homoseksuele medemensen te weren uit bepaalde functies. Zie de haat die heerst tussen verschillende georganiseerde religies, de haat die nog immer hele volksstammen tegen elkaar opzet en tot het ziekelijke aan toe polariseert. Allemaal op basis van leugens. Allemaal in leven gehouden door de overheden en corporaties van de wereld om maar zoveel mogelijk controle uit te kunnen blijven oefenen. Polarisatie is angst, en angst is goed voor de omzet van de BV Aarde.


Hoe achterlijk is het om op de grens van 2009 en 2010 nog steeds bezig te zijn met totaal irrelevante zaken als geaardheid, afkomst, huidskleur of "niet-gangbare" cultuuruitingen? En die irrelevante achterlijkheid ook nog eens door politieke "leiders" verdedigd te zien? Helaas, het wordt zo te zien alleen maar erger. We lijken compleet verdwaald in de overload aan leugens en blijven ze daarom op de een of andere totaal onverklaarbare manier massaal verdedigen. Terwijl overheden onderhand wekelijks zonder wat voor geldige reden dan ook vrijheden verder inperken, blijft de bevolking en masse achter deze zelfde overheid staan. Met "dank" aan media als televisie en de grote kranten.


Massamedia liegen
Daarmee zijn we ook meteen aangekomen bij het laatste aspect van De Grote Leugen Waarin U Leeft: de massamedia. Zoals op deze site al uitgebreid besproken is, staan de media in Nederland bijna volledig in dienst van grote corporaties en de overheid. Het is daarom ook niet echt verwonderlijk te noemen dat de gemiddelde burger geen idee heeft op welke vlakken hij of zij allemaal bedrogen wordt.


Er is geen sprake van neutrale berichtgeving. Al het massanieuws wordt gekleurd met een politiek correcte mening, een corporatief sausje of zelfs een vooropgezette en geplande richting, die uiteraard meestal ook weer in de richting van vermogensvergroting van de reeds zeer rijken wijst. De rest van het nieuws wordt gemakshalve als "indianenverhaal", onwetenschappelijk of simpelweg levensgevaarlijke onzin betiteld.


En dat geldt niet alleen voor kranten of grote nieuwssites. Denk bijvoorbeeld eens aan iets simpels als tijdschriften met recepten. U moet tussen de advertenties door lezen om de recepten sowieso te kunnen vinden en zodra u zich verdiept in het merendeel van de in advertenties aangeboden producten, kunt u weer concluderen dat u met additieven vergiftigd wordt. Maar zonder deze adverteerders kunnen tijdschriften blijkbaar niet bestaan en dus staan ook zij vol met vrolijk en fel gekleurde leugens. U ontkomt er bijna niet aan.


En zo ben ik aan het eind van mijn betoog gekomen waarmee ik gepoogd heb aan te tonen dat u in een grote leugen gebaseerd op nog meer leugens leeft. Jammer maar helaas. Tijd om eens eerlijk naar onszelf en anderen te gaan worden. Tijd om zelf eens verantwoordelijkheid te gaan nemen voor onze levens. Blijven hangen in het leugenachtige politieke en financiële systeem dat wij nu kennen leidt niet tot verandering. “We can’t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.” (Einstein) Of zoals Pilatus in het boek "De Meesters van het Verre Oosten" sprak:


"Hoe weinigen onder ons realiseren zich, wanneer we in het stoffelijke verkeren, de onnodige last die we anderen bezorgen door te proberen verantwoordelijkheid af te schuiven. Pas als onze ogen zijn geopend, beseffen we dat hoe meer we proberen ons aan dingen te onttrekken en onze verplichtingen op anderen af te schuiven, hoe zwaarder de last op ons drukt. Het duurde vele zware jaren voordat mijn ogen opengingen voor dit feit; maar wat heb ik genoten sinds de dag dat ze werden geopend." 

 


Uw commentaar

De RSS-feed van de commentaren op dit topic  

De subtitel van je pagina is ‘vrijheid, maar dan echt’
Word het geen tijd dat je kapt met klagen en echt verantwoordelijkheid gaat nemen voor je website?
Dit mooie medium internet gebruiken op een positieve manier?
Anderen helpen met vrij(er) worden?

Ik bedoel, je zit nu al een jaar (?) te klagen wat ben je daar persoonlijk nu mee opgeschoten?
Een 2maandelijkse wandeling die in overleg met de politie word voorbereid en uitgevoerd?
Waarom ga je mensen via deze site geen voorlichting geven hoe ze echt vrij(er) kunnen worden?
Alleen klagen is zo makkelijk..

@ Stroopwafel

Komt goed smile

@Stroopwafel:
Basisingrediënt voor het vinden van oplossingen, is het identificeren van de problemen.

no offence stroop wafel maar zonder in te zien wat er gaande is kan je ook geen veranderingen ter wege brengen. De grote meerderheid van onze bevolking moet geïnformeerd voordat er iets bereikt gaat worden. En ik zie helaas door de bomen het bos niet meer. Het is triest dat het bovenstaande een zeer realistisch beeld schets van onze samenleving. ik heb maar een ding te zeggen mijn support heb je ik mail dit artikel door en ik verwacht dat iedereen die het hier mee eens is het zelfde doet. er is mij ooit geleerd dat ik naast mopperen ook moest opperen maar als ik het gevoel heb dat ik kan opperen tot ik een ons weeg omdat niemand zich er iets van aantrekt dan blijf ik lekker mopperen totdat het mensen wel intereseeert
i wish you all the best of luck

mvg iemand die met pijn en moeite in deze maatschapij opzoek is naar zichzelf

Mooie maar helaas ook ontluisterende samenvatting Chiel!

En inderdaad alleen met kennis en inzicht van het probleem en de gemaakte fouten in het verleden, kun je gericht en in wijsheid nadenken over een oplossing en alternatief voor de toekomst.

Ik vind dat deze site als een van de weinigen zeer gefundeerd en onderbouwd met bronvermelding tracht om inzicht te verschaffen.

Dat is een onmisbare stap om langzaam maar zeker velen uit hun ontkenningsfase en soms zelfs naïviteit te halen. Voor zover men dat overigens wil.

Ik bemerk bij mijzelf ook een hoge mate van ongeduld maar weet inmiddels dat alles zijn tijd nodig heeft…

En ja…, ik vind dat ook wel eens lastig.

Een goede vriend van mij geeft altijd het voorbeeld van een kapseizende veerboot. Je krijgt hem bijna niet om maar als ie gaat dan is per direct alles wat boven is onder en vice versa…

Volgens mij is die “Ferry Flop” in onze maatschappij niet zo ver meer van ons vandaan…

Veel Respect en met Warme Groet!

bedankt voor de link wietze

@stroopwafel
Die laatste alinea vind ik toch een goede aanvulling. Stukje contemplatie. Ik vind de site anarchiel een poging tot het vinden van een balans tussen de identificatie van de problemen en contemplatieve stukken. De toon is zwaar maar de lichte spirit is aanwezig. Dat moet je toch toegeven.

Ik heb vandaag zeepaardjes gezien.

... en ik orgasmusjes.

Mooie samenvatting met goede bronvermelding.
Ga zo door Anarchiel.

@ gurugagarin
ik had ook een stuk of 30 paarden allemaal weg gevlogen bleken het trekpaarden te zijn

Tof stuk!

Hele reële zaken voor iedereen die een beetje oplet. Geen wonder dat mensen vragen om een oplossing (stroopwafel).

Wat te doen? Hoelang blijft dit medium (internet) vrij? Hoe ver moet het gaan voordat we actie ondernemen.
Ik heb zelf het gevoel dat we maar gewoon doorgaan. De titanic op het punt van zinken…

Willem Middelkoop heeft ook weer een interessant interview gegeven. Beweert precies hetzelfde.

De enige uitwerking die ik op korte termijn zie, is dat het allemaal maar doordraait en doordraait. Maar ...
De ?elite? weet wat er gaat komen, net als wij. En zij hebben al een plan klaarliggen. En wij? Wat gaan wij doen als de supermarkten leeg zijn? Geen internet? Wat doen we als het water wordt afgesloten? Wat is een goudstaaf dan nog waard?

Wat doen we als al die vanzelfsprekendheden van onze huidige maatschappij ineens ophouden te bestaan?

En komt het wel zover?

Wie denkt verder na dat punt?

Penny for your thoughts…

mensen uitleggen hoe je vrij kunt zijn komt dan weer neer op vertellen wat er mis is. als er maar genoeg mensen zijn die dit inzien gaan op een gegeven moment steeds meer mensen hun mond open trekken. je kan niet iemand even leren hoe je wel vrij kunt zijn omdat je domweg gevangen zit in dit systeem en echt vrij zijn binnen dit systeem zit er jammer genoeg toch niet in. klagen is dus niet zo erg en ik zou zeggen klaag maar raak en niet alleen op t internet:)


grtz

Ik vermoed dat alleen de mensen die al wat verder kijken dan hun neus lang is op sites als deze zitten te lezen en reageren.
De rest is nog bezig met slapen of heel suf zijn ogen uit wrijven en knipperen tegen de felle zon.
Ik begrijp dat je eerst problemen moet identificeren, maar tjonge jonge daar is nu al een jaar lang (gefeliciteerd) aan weblog over vol geschreven.
Ik begrijp het punt inmiddels wel.
Waar ik benieuwd naar ben is hoe we met zijn allen verder gaan vanaf dat punt op een positieve manier en actief bezig gaan met het oplossen van problemen.

Nou Stroopwafel ; “Wat (be) let je?) Kom maar op met oplossingen….
Ik moet meer als mijn halve vrienden en kennissen kring nog de ogen openen, en dat gaat traag en gestaag met artikelen zoals hierboven, by the way, weer een prima onderbouwd angstaanjagende op waarheid gebaseerde, feitelijk weergegeven stuk.

off topic: Ik ben een leerling in het vak Astrologie en wat jij hierboven beschrijft, heeft “feitelijk” met Pluto in Steenbok (capricorn)te maken. Ik weet nu na een aantal jaren, dat Pluto de waarheid in Capricorn naar boven haalt, collectief gezien. Maar eerst wordt het erger, voordat het beter wordt. Dat is met alles zo! Hij staat er nu een jaartje en zal nog tot 2024 in dit teken zijn stempel drukken. Capricorn is van regels, waarden en normen, het collectieve boven het individuele verkiezen. De regels gaan onder de loep genomen worden, hoe dan ook…... Eerst meer regels, dan blijkt dat het niet werkt en komt er nieuw systeem, hoe, waar en door wie, dat is de vrije wil en niet in te vullen. Nu is er nog veel meer te vertellen aan de hand van dit inzichtgevende vak, zoals Uranus en Saturnus die de boel hebben gedomineerd tijdens de verkiezingen van Obama. Een Obama met een zeer sterke Pluto in zijn radix-horoscoop, die weer exact op die dag charismatisch beïnvloed werd door onze collectieve energieen. Mijn lerares heeft ons die weken erop geattendeerd om op die standen te letten en jawel precies op die dag en dat tijdstip; Yes we Can!!!!
Wisten jullie dat Reagan in heel zijn regeer periode geadviseerd is door astrologen (alle presidenten, maar Reagan bracht het gemoedelijk naar buiten)?

Oplossingen: Ja die zijn nodig, maar we kunnen het niet alleen…. De bedoeling is dat de massa wakker wordt en blijft en dat er dan daadwerkelijk constructief een verandering plaats vind. Dat gaat gebeuren, met veel geduld aan deze kant, en nog meer van dit soort artikelen, zodat de massa constructief gaat kiezen voor de waarheid.
(daar gelaten dat ieder zijn eigen waarheid heeft). Als je de geschiedenis erop naslaat, dan zul je zien dat er altijd voor of koplopers zijn op collectief gebied. Vaak is dit pas echt zichtbaar wanneer de geschiedenis boeken geschreven worden. Wij schrijven nu eigenlijk onze geschiedenis…...

Zo boven, Zo beneden!

@chaoot

zwaar interessant wat je mij nu allemaal neerpent. Digitaliseer wat onderwerpen en gooi ze op een weblog. Doe je meerdere mensen een plezier mee dunkt me. peace

Chiel heeft onder andere bereikt dat mijn ogen aan het openen zijn.

Toch nog iets in dat jaar wink

@ LordOneHoop

Die naam chaoot komt voort uit vele gedachtenkronkels en intresses die ik heb. Ik kan me nu nooit eens focussen op één onderwerp! Ik geloof dat ik een jaar of 15 geleden, met mijn eerste stappen op internet, een ICQ account moest aanmaken en daarbij spontaan deze alias had ingevuld. Sindsdien is dit op welke site dan ook mijn alias. Tot voor kort vond ik mezelf ook echt een chaoot, maar in wezen ben ik dat niet. Ik kan vaak niet to the point komen en maak er een heel verhaal omheen, zodat ik op het eind niet meer weet waar ik mee begon. Mijn vrienden vinden dat juist een leuk en fascinerend aspect, maar zelf ben ik er heel onzeker van geworden. Ik houd van duidelijke structuren maar draag het omgekeerde uit smile .
15 jaar geleden wist ik niet dat mijn alias zo toepasselijk zou zijn op wie ik Astrologisch zou moeten zijn! Ik ben, zoals ze dat in mijn vak zeggen, een 12e huis persoon met onvatbare en onverklaarbare aspecten! Met andere woorden iemand die “orde in chaos” kan zien! Nu is dat voor mij lange tijd een “chaotisch” begrip gebleven, waarvan ik pas inzicht kon krijgen nadat ik het in mijn eigen persoon ging waarnemen. Waar orde wordt verwacht geef ik chaos en daar waar chaos is breng ik orde! Wanneer iemand brabbelt kan ik dat ordelijk vertalen, wanneer het onderwerp me ligt. Ik moet in m’n element zijn smile dat is mijn ding smile Lekker wazige begrippen, maar voor mij oh zo duidelijk!

@Helaas
Tja, daar heb je dus zo’n dooddoener, die ik zelf heb gecreëerd weliswaar, maar wat heb ik nu te vertellen…...wie vind het nu interessant wat ik vind en hoe ik het zie…..? Ontelbare keren heb ik al gedacht om het op te schrijven, wat ik uiteraard ook doe maar niet bepaald in chronologische volgorde, en publiek te maken. Maar ik durf niet….. Ik heb geen zeggenschap over mijn schrijvers of visionaire eigenschappen. Dat stuk komt en gaat wanneer het “hem” blieft. Heel vaak heb ik iets getypt en vind ik werkelijk dat het mijn plicht is om dit te verspreiden, maar geschreven woorden kunnen tegen je gebruikt worden en dat is precies mijn angst. Morgen of van mijn part volgend jaar, is mijn verhaal weer iets anders, de woorden van gisteren zijn veranderd, maar op papier kan ik ze niet terug nemen. Bij ieder stukje wat ik hier schrijf besef ik dat er mensen zijn die het onzin vinden of op mijn grammatica letten, waardoor het versturen weleens niet gebeurd… smile Ik heb diep respect voor de mensen die hier zo makkelijk samenhangend schrijven met bronvermelding en bijna zonder fouten.

Maar goed, @Helaas, wat zou je graag willen weten of hebben, het is gratis en wat ik heb wil ik graag delen?!

By the way, Het Pluto verhaal is niet mijn wiel, wel mijn inspiratie om dingen te doorgronden. Er is al heel veel op internet publiek gemaakt, alleen is dit vaak te vinden in de categorie Astrologie en daar zit toch “helaas” nog een taboe op.
http://skywriter.wordpress.com/2009/01/29/another-great-day-for-america/
Dit is een leuke maar diep intrigerende site van een zwaar erkend astrologe die veel gratis is gaan doen!
Wanneer je net als ik astrologie kunt zien zoals het eeuwen geleden al was, een Wetenschap, dan valt het taboe weg en kom je verder en krijg je oplossingen!
Voor de 16e eeuw was astronomie hetzelfde als astrologie en alleen voor de hogere klasse een bereikbaar vak. Daarna hebben ze astronomie en astrologie uit elkaar getrokken. De afgelopen 80 jaar zijn ze de kennis van toen bij elkaar aan het zoeken en komen er “nieuwe” interpretaties, wat ook wel moet daar we in een ander tijdsbeeld leven.

@chaoot

Ik kom oorspronkelijk uit India en daar is het absoluut geen taboe. Maar goed ik zou het leuk vinden om meer stukjes te lezen over astrologie maar dan toegepast op verschillende (actuele) thema’s.

@ chaoot

Als je een artikel via deze site wilt delen met de rest van de wereld, schroom dan zeker niet. En maak je alsjeblieft niet druk om taalfouten. Indien gewenst kijk ik ingezonde stukken na (wilde ooit Neerlandicus worden) maar zelfs al zitten er dan nog typfouten in (falen hoort nou eenmaal bij het leven wink), het blijft om de inhoud gaan. Dus: houd je vooral niet in smile

@helaas
Ik zal dat in gedachten houden, wanneer ik weer voor mezelf astrologisch een artikel aan het analyseren ben. Of wanneer ik er eentje aan zie komen, alhoewel ik met voorspellende astro nog schromelijk tekort schiet in mijn kennis.

Dat Astro in India geen taboe is, dat weet ik, in het Oosten is het normaal. Het zou daar als abnormaal worden bestempeld wanneer je er geen rekening mee houdt. Even daargelaten dat ze daar een ander soort van astro beoefenen, uiteindelijk is de uitkomst hetzelfde. Ik ben van mening dat ze hier in “westen” het wiel niet opnieuw moeten uitvinden, daar de kennis in het “oosten” gewoon bruikbaar is. Ik hoop ook dat er een tijd aanbreekt dat we de woorden OOSTEN en Westen, niet meer gebruiken, want dat klinkt zo afgescheiden….Laat ik er zelf maar eens mee beginnen!

@anarchiel
Ik beloof hierbij plechtig wink dat ik bepaalde artikelen niet meer achter zal houden!  Alles voor allen…...

@ Chaoot: Hieronder iets wat ik eigenlijk voor mezelf heb geschreven. Het is nog maar op de helft en het geeft goed aan in welke fase van ontwikkeling ik mezelf bevind. Misschien inspiratie voor u?

De Keuze

Ik leef in angst
angst om er niet bij te horen
angst genegeerd te worden
angst te verliezen

ik leef in angst
angst om te worden geboren
angst geïnformeerd te worden
angst te verliezen

Ik leef in angst
angst om me te bevrijden
angst om MIJN leven te leiden
Ik leef in angst om angst te verliezen

<hier moet een stuk over liefde komen>

Goed en behoorlijk compleet stuk! Dit geeft een mooi overzicht over de stand van zaken. Ik hoop dat de mensen die normaal buiten jullie doelgroep vallen het ook zullen lezen en niet afhaken vanwege de lengte. Maar ik ga het zeker doorsturen aan vrienden.

Enneh, Chiel, er staat in je comment een tikfout in de zin waarin je zegt dat je Neerlandicus wilde worden wink

Ik leef in angst
angst om lief te hebben
angst om voor het eerst lief te hebben
ik leef in angst om mezelf voor het eerst lief te hebben

Ik leef in angst
angst om mijn eerste liefde
angst dat dat niet de ware liefde was
Angst, doodsangst want dit voelt anders
Ik ben bang om toe te geven aan de ware liefde

Ik leef in angst
angst om los te laten
angst voor het onbekende
Angst voor wie ik wezenlijk ben
Ik WIL leven, door te beleven

@nadenkenmoetaltijd
Mooi en intrigerend, ik ben erg benieuwd waar je Saturnus en Pluto zich bevinden en wat je er mee gaat doen…...

Een zeer plutonisch/saturnaal gedicht…..
Pluto speelt op de angsten van de mensheid in, wanneer iemand wordt geboren met een significante Pluto en hij/zij krijgt de mogelijkheid daar globaal bekend, machtig mee te worden, dan projecteert hij op dat moment de grootste angsten die globaal bij de mensheid leven. Saturnus is de energie die jouw beperkingen en angsten lesgeeft. Wanneer Saturnus langs komt, moet je je beperkingen onder ogen zien en evalueren. Saturnus is tevens de planeet (lees energie) die bij het teken Steenbok hoort, waar Pluto zich nu verschanst. Dus Saturnus is mondiaal de aankomende 14 jaar erg belangrijk, voor het doen en laten van Pluto!
@nadenkenmoetaltijd
Mocht je iets willen weten over jouw unieke horoscoop (lees blauwdruk) t.a.v. de energieen (planeten) nu, dan kun je me je gegevens mailen.
Geboorteplaats, geboortedatum en geboortetijd! Geboortetijd het liefst op de minuut nauwkeurig, daar dit bepaald hoe jij je kwaliteiten in de 12 gebieden des levens weg zet.

Dank Anarchiel voor dit mooie en oprechte artikel! Ook al vinden sommige mensen die al langer zijn ‘ontwaakt’ de inhoud misschien niet positief: ik geloof dat het merendeel van de mensen nog onvoldoende is geïnformeerd over de leugens die als waarheid worden gepresenteerd (en leugens zijn per definitie niet positief).

Daarom blijf ik dit soort informatie waarin de leugens worden ontmaskerd heel belangrijk vinden. Pas na bewustwording sta je open voor verandering.

Het is maar net wie je wilt aanspreken: degenen die al op de hoogte zijn, of de meerderheid die nog steeds gedesinformeerd is door de leugens van de MSM. Waar kan deze laatste groep anders nieuws als dit vinden dan op de alternatieve nieuwssites? Niet op NUjij (waar het het wordt gecensureerd) of in een Bilderbergkrant als de NRC in elk geval. Zelf zou ik daarom ook deze mensen willen blijven dienen met mijn schrijfsels.

die massamedia http://www.oudemedia-nieuwemedia.nl/ zijn er alleen nog maar om de massa onwetend te houden en zolang de massa blijft slapen zal er niets veranderen en zijn wij de complottertjes

De echte eigenaren van de DNB de Nederlandse Bank


Het blijkt dat de aandelen in 1948 in handen van de staat zijn gekomen door “naasting” en niet door onteigening, de onteigeningswet is ook niet van toepasing op de overgang van de aandelen van DNB aandeelhouders naar de staat. Staat in art. 1 lid 2 van de speciale wet.

In deze wet is de overgang van de aandelen geregeld:

Wet nopens de naasting der aandelen in De Nederlandsche Bank N.V. Wet van 23 April 1948
http://wetten.overheid.nl/BWBR0002039/geldigheidsdatum_11-10-2009


Volgens art 2 van die wet gebeurt er dit:

De aandelen in het maatschappelijk kapitaal van De Nederlandsche Bank N.V. zijn van het tijdstip af, waarop dit artikel in werking treedt, door de Staat genaast en aan deze in volle en vrije eigendom overgegaan.

art. 3 zegt vervolgens wat de aandeelhouders krijgen voor de onteigening:

Artikel 3 lid 1
Hem, wiens aandeel ingevolge het bepaalde in artikel 2 is genaast, wordt, met inachtneming van de bepalingen dezer wet, een inschrijving verstrekt in het Grootboek der 2½-procents Nationale Schuld, bedoeld in artikel 1 van de Grootboekwet, ten belope van het tweevoud van het nominale bedrag van dat aandeel.

Wat is een 2,5% nationale schuld lening?
http://www.dsta.nl/uploads/agt06-1855a.pdf

De grootboekschuld, beter bekend als grootboekleningen, zijn perpetuele (niet aflosbare) staatsleningen, genoteerd aan Euronext Amsterdam. Er zijn drie grootboekleningen:
− 2 ½ % Grootboeklening
− 3 % Grootboeklening
− 3 ½ % Grootboeklening.
Tot 1 april 1996 hadden deze grootboekleningen 2 verschijningsvormen:
− grootboekinschrijvingen op naam
− schuldbewijzen aan toonder.

Goed over welk bedrag gaat het dan? er staa immers “ten belope van het tweevoud van het nominale bedrag van het aandeel”
In de jaar rekening van DNB staat dat het geplaatste kapitaal 500 Miljoen Euro is. Aangezien het bedrag keer 2 moet betekent dat de waarde van de totale aandelen in het grootboek 1 miljard euro is, waarover dus jaarlijks 2,5% rente wordt betaald en dat komt neer op 25 miljoen euro per jaar tot in de eeuwigheid. Interessant om te weten welke families elk jaar deze rente ontvangen… In ieder geval de familie van Oranje aangezien zij bij de oprichters behoren in 1814.
Ik kan helaas niet verder kijken dan de jaarrekening van 1998 waarop het geplaatst kapitaal 1 miljard gulden bedraagt, om te zien of het misschien al 40 jaar voor €500 miljoen op de boeken staat of dat het is geherwaardeerd.
Jaarrekeningen van DNB zijn hier te downloaden : http://www.dnb.nl/nieuws-en-publicaties/publicaties-dnb/jaarverslag/index.jsp?page=1&sortBy=verschijningsDatum


Vervolgens is er nog de Bankwet uit 1998. Waarin o.a. het bestuur van DNB wordt geregeld.

In art 12 staat o.a.:


Artikel 12
1. De directie van de Bank is belast met het besturen van de Bank. De directie bestaat uit een president en tenminste drie en ten hoogste vijf directeuren.
2.
De president en de directeuren worden telkens voor een periode van 7 jaar bij koninklijk besluit benoemd. Voor elke benoeming wordt in een gemeenschappelijke vergadering van de directie en de raad van commissarissen een aanbevelingslijst van drie personen opgemaakt.
De raad van commissarissen maakt samen met de raad van bestuur dus een aanbevelingslijst waaruit de minister van financiën (vermoed ik, in ieder geval iemand van de regering) kan kiezen.

Maargoed wie kiest dan dus die Raad van Commissarissen?

Art 13 geeft uitleg. Of juist niet?

Artikel 13
1. De raad van commissarissen bestaat uit tenminste negen en ten hoogste twaalf leden.
2.
Eén lid van de raad van commissarissen wordt van overheidswege benoemd, telkens voor een periode van vier jaar.
3.
De voorzitter alsmede de overige leden van de raad van commissarissen worden telkens voor een periode van vier jaar benoemd door de aandeelhouders uit een voordracht van drie personen voor elke te vervullen plaats, opgemaakt door de raad van commissarissen. Bij afwezigheid van de voorzitter wordt het voorzitterschap bekleed door een daartoe door de vergadering aangewezen lid.
4.
De raad van commissarissen ziet toe op het beheer van de Bank en stelt de jaarrekening vast. De vastgestelde jaarrekening behoeft de goedkeuring van de aandeelhouders
Goed dus in lid 2 staat dat één commissaris van overheidswege wordt benoemd.

In lid 3 staat dat de voorzitter van de RvC en de overige leden steeds door de Aandeelhouders worden benoemd.

Als de overheid de enige aandeelhouder is waarom staat dat dan zo in de wet? Aangezien in lid 2 gewoon wordt gesproken over van overheidswege.
Dit roept vragen op vind ik.

Dan staat er verder nog dat deze “aandeelhouders” mogen kiezen uit drie personen die zijn voorgedragen door de RvC zelf! Dit betekent dus eigenlijk dat als de staat al mag kiezen wie het wordt de RvC de macht gewoon bij zichzelf kan houden omdat zij het recht hebben om voor te dragen! Er is dus eigenlijk niet eens een echte keuze. Het is gewoon nummertje trekken. iene-miene-mutte.

Voorts hier nog commentaar en informatie/achtergronden over de leden van de Raad van Commissarissen van de website die mij op de gedachte hierover bracht.
http://www.beursbox.nl/200904241228/laatste-nieuws/van-wie-is-dnb-2.html

Dit zijn de 10 mensen die in de Raad van Commissarissen zitten, let op dat er dus maar ééntje zit namens de belastingbetalers.

drs. J.F. van Duyne - voorzitter
mw. mr. E.H. Swaab - secretaris
ZKH de Prins van Oranje
mr. drs F. Bolkestein
mr. A.H. van Delden
mw. drs. A.M. Fentener van Vlissingen
mr. E. Kist - vice-voorzitter
Ir. G.J. Kleisterlee
W.G. Tuinenburg
Commissaris van overheidswege benoemd - drs. T. van de Graaf

Als we kijken wie er momenteel deel uitmaken van deze Raad van Commissarissen die is aangesteld door… ‘de zittende leden van de RvC’, dan wordt in mijn ogen helemaal duidelijk dat in ieder geval ‘de zeggenschap binnen DNB’ nooit serieus genationaliseerd is.
Immers zit er nog altijd een erfgenaam van de oorspronkelijke oprichter van DNB in de Raad van Commissarissen. Deze ene persoon heeft dus net zoveel in te brengen als de eigenaar, het Rijk, die er iemand heeft zitten namens heel het Nederlandse volk.
ZKH de Prins van Oranje heeft namelijk al sinds 1998 zitting in de Raad. Andere bekende namen zijn een telg van de familie Fentener van Vlissingen, de rijkste familie van Nederland.

We komen oud politicus Frits Bolkenstein ook tegen. Namens wie hij er zit, niemand die het officieel weet, maar hij werkte wel 16 jaar voor Shell. Hij was wel via gekozen functies werkzaam in Nederland en Europa, maar hij is niet de rijksvertegenwoordiger in de RvC. Overigens is Frits een regelmatige bezoeker van de Bilderberg conferentie, de bijeenkomst waar ook Koningin Beatrix zich vaak laat zien, waarschijnlijk omdat haar vader de mede oprichter van deze bijeenkomsten is.

G.J. Kleisterlee de CEO van Philips, maakt ook deel uit van de RvC. Hoewel ik zeer te spreken ben over de kunde en kennis van deze CEO, is het de vraag hoeveel tijd hij serieus kan vrijmaken om hier een rol van betekenis te kunnen vervullen, ALS hij er al voor ‘het volk’ zou zitten. Hij zit dat niet, want hij is niet onafhankelijk. Zijn bedrijfsbelang zal ongetwijfeld altijd voorgaan op het nationaal belang. Een flink deel van Philips is in handen van wat ook de ‘oude eigenaren van DNB zijn’ en ook Kleisterlee is niet bij toeval én CEO van Philips én deel v


En estimado Pahanarchiel, ik plaats hierna nog uno mensaje hier in je digitale peuterzaal en gracias dat ik in jouw peuterzaal weer mag spelen en mij niet doorverwijzt naar die van de NWO genaamd Wikipedia :D :D


Saludos Pablo de lerende maagdelijke Letterverkenner, ps ik verken toch liever Almas in het echie, zeker met de verboden vruchten of hoe noemen de leden van het Boekenvolk deze vrucht of bloem:

EEN ROOS VAN VLLEES.

Ai ai ai die Polder Letterkrijgers en woordenverkenners, maar beter dan de ridders of soldaten, want dat zijn verkenners van La Muerte / de DOOD.

Maar verken zelf de verboden vruchten maar in het echie, want anders krijg je dit LATER:

http://www.mature.nl/

 

Verken letters maar ook La vida.

en nog een mentira/leugen aus THE USA en tevens ultimo van Pablo,

MARIJUANA INC. - Inside American´s Pot Industry - Part 1

http://www.youtube.com/watch?v=jrdEHHGaSKE

MARIJUANA INC. - Inside American´s Pot Industry - Part 2
http://www.youtube.com/watch?v=aK7DLOSa4FU

MARIJUANA INC. - Inside American´s Pot Industry - Part 3
http://www.youtube.com/watch?v=jRYy-9JuvJs

MARIJUANA INC. - Inside American´s Pot Industry - Part 4
http://www.youtube.com/watch?v=_h0-aMy6cbk

MARIJUANA INC. - Inside American´s Pot Industry - Part 5
http://www.youtube.com/watch?v=RtwUT53WVP0

Helemaal mee eens!! Maar wat doe je er aan?

Helemaal mee eens!! Maar wat doe je er aan?

Un mensaje del Nuevo Mundo/ een bericht uit de “nieuwe” wereld

The War On Democracy by John Pilger


http://video.google.nl/videoplay?docid=-3739500579629840148&hl=nl#

Ben het volkomen met je eens anarchiel , misschien ten overvloede omdat je eigenlijk alles al hebt gezegd nog even het volgende….....
Misleiding hoort bij regeren,want maar weinig mensen zouden ervoor kiezen geregeerd te worden zoals ze worden geregeerd , slechts weinigen zouden ervoor kiezen te worden geregeerd , en daarom moet de regering hen ervan overtuigen dat het in hun eigenbelang is.
Een regering verdraait de feiten opdat de mensen loyaal blijven , de regering is de perfecte uitbeelding van het axioma dat als je maar hard genoeg en lang genoeg liegt de leugen vanzelf waarheid wordt.
Mensen die aan de macht zijn moeten het volk nooit laten weten hoe ze aan de macht zijn gekomen , en evenmin alles wat ze doen en zullen doen om aan de macht te blijven.
Waarheid en politiek gaan niet samen , kunnen niet samen gaan omdat politiek de kunst is alleen dat te zeggen wat gezegd moet worden , en op de juiste manier , om het gewenste doel te bereiken.
Politiek is vooral een pragmatisch en dogmatisch vak , het stelt eenvoudigweg vast dat de meesten uit eigenbelang handelen , politiek is dan ook de manier waarop mensen met macht proberen jou ervan te overtuigen dat hun eigenbelang ook die van jou is.
Wat de regering nu doet is niet het beschermen van de samenleving , maar het scheppen van een angstige samenleving in het eigenbelang van degene die het voor het zeggen hebben.

Chiel, Ik kan niet mee in het stuk over religieuzen. Ik ben zelf christen en ja dat geloof je of je gelooft het niet. Maar als iedereen zo zou zijn als mijn grote voorbeeld Jezus dan waren er geen problemen meer. Maar goed, dat is geloof en het is niet mijn bedoeling dat aan anderen op te dringen. Wat me enorm stoort is dat zich christen noemende politici veel lopen te liegen en uit de hoogte lopen te doen. Dat ben ik zeker met je eens. Ik vereenzelvig me absoluut niet met die politici.
Groeten,
Klaas

@ Klaas

Ik heb “religieuzen” niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet. Ik vind onze politici religie misbruiken maar dat geldt niet voor iedereen uiteraard. Mensen die Christen zijn en die hun leven leiden op een respectvolle manier naar de rest van alles dat leeft, daar heb ik helemaal niets op tegen. Maar religie zoals dat verkracht wordt door politici, daar kan ik niets mee. En dus “religieuzen” tussen aanhalingstekens. Voel je dus alsjeblieft niet aangetrokken smile

Het is allemaal!! waar en wat doe je ertegen! niets!! het beleid is gezet door de hogere rangen in de pyramide de WHO,de NWO,De codex,de Big Pharma, De Big food conglomeraten,De rotschilds, De Bilderberg Groep. Yes WE(Can)Scam, roepen de nieuwe boodschappers de aan gestelde acteurs die propaganda plegen in en uit naam van de echte grote criminele organisaties die achter de schermeen weleklijk aan de de touwtjes trekken en wij bang schapenvolk volgt gehoorzaam hun bevelen op bevel ist bevel om dat we bang zijn gemaakt en als je denkt dat het niet meer erger kan wordt nog verschrikkelijker

Psalm 1
1 Gelukkig de mens
die niet meegaat met wie kwaad doen,
die de weg van zondaars niet betreedt,
bij spotters niet aan tafel zit,
2 maar vreugde vindt in de wet van de HEER
en zich verdiept in zijn wet, dag en nacht.


3 Hij zal zijn als een boom,
geplant aan stromend water.
Op tijd draagt hij vrucht,
zijn bladeren verdorren niet.
Alles wat hij doet komt tot bloei.


4 Zo niet de wettelozen!
Zij zijn als kaf
dat verwaait in de wind.


5 Wettelozen houden niet stand waar recht heerst,
zondaars niet in de kring van de rechtvaardigen.
6 De HEER beschermt de weg van de rechtvaardigen,
de weg van de wettelozen loopt dood.

Het meeste van wat wij nu weten is pas de laatste paar jaren aan het licht gekomen door de “wakkeren”.Het verraad van de overheid, de ,media-beheersing, de NWO, de Codex Alimentarius, hoe wij steeds meer gecontroleerd worden, men alles inmiddels van ons weet enz. enz.

M.i. kunnen we nu twee dingen doen.  We kunnen de slapenden wakker maken met goede en bewijsbare voorlichting of we gaan als wakkeren door en trekken ons eigen plan. Ik werk dagelijks aan vaccinatie’s, m.n. de Mex.griep vaccinatie en heb ervoor gekozen mensen duidelijk te maken, hoe het komt, dat dit vaccin geen gezond vaccin kan zijn. ( Zacht uitgedrukt) Dat deed ik ook met de HPV-vaccinatie’s, hetgeen het resultaat opleverde, dat 34 % van de meisjes het vaccin genomen hebben.  JAAAAA, dat is nog steeds 34% teveel, maar toch….... wordt er nu erg duidelijk, dat er niet meer blindelings een vaccin wordt.
genomen !!!

Als ik nu kijk, naar de leugens van de overheid, i.c. het RIVM, wordt er gesteld in het landelijk draaiboek Mex. griep pandemie, op pag. 102, dat:

Opkomstcijfers sterk overdreven zullen worden; bijwerkingen en/of dood zullen verzwegen en niet aan het vaccin gerelateerd worden !!!!

WAAROM zou de overheid zo’n landelijke instructie uit laten gaan, als het vaccin veilig is?  WAAROM komt Ab Klink niet met de bestel-lijsten van de vaccins?  WAAROM worden wij van het RIVM, naar CVG,naar het ministerie verwezen en terug, als concrete vragen stellen over het vaccin?  Probeer het maar eens. U krijgt echt geen antwoord!!!

Ik daag iedereen uit een zinnig antwoord te ontlokken over de onvruchtbaar makende stof ASO3 in het Mex. griep-vaccin. De meeste huisartsen hebben geen idee waar je het over hebt , als je ASO3 noemt !!

Ten slotte wil ik heel graag laten weten hoe het onze Ab Osterhaus vergaat en dat is niet best. Dr.Flu, zoals hij genoemt wordt, blijkt de leider te zijn van het hele wereldwijde Mex.griep-vaccin gebeuren d.m.v. 1 van zijn 5 functie’s binnen de WHO. De adviseur van Ab Klink en persoonlijke vriend.

http://www.theoneclickgroup.co.uk/news.php?start=3120&end=3140&view=yes&id=4146#newspost

Liegen en bedriegen?  OOOHHHH, JA !!! Vertrouwen in de overheid?  OOOHHH, NEE!

Geachte,

Graag had ik je even op de volgende dingen attent gemaakt:

1: “De Overheid” is een samenspel van mensen, je hebt groot gelijk dat de EU. dit in jouw ogen misschien bemoeilijkt, ik verschoot er enorm van toen ik overlaatst las dat er gemodificeerde groenten in Europa mochten worden verbouwd ! maargoed, het is gemakkelijk dat er eens dingen fout gaan maar je kan mij ook helaas niet vertellen dat wat de overheid doet (Iedere persoon in de overheid) met de bedoeling is de burger te verkloten, vele dingen worden in de overheid beslist op basis van verkeerde informatie, of door informatie weg te laten. Ik persoonlijk zie daar de grootste doorbraak in wink In de juiste informatie verschaffen aan de overheid, ik zie zoveel mensen op internet die meer weten van een bepaald onderwerp dan de mensen die de keuzes moeten maken in dit onderwerp. Ikzelf ben Belg.

Ik kan je alvast zeggen dat onze overheid dit héél goed geregeld heeft: http://www.verkeerscentrum.be en het is enkel beter geworden sinds het begin.

Alsook kan ik je laten weten dat er nog veel meer politiekers en burgers zijn die proberen er het beste van te maken, als jij je persoonlijk ongelukkig laat maken door alles wat er gebeurd ben je zelf dom dom en nog eens dom. Je mag gerust de dingen zoeken etc. maar blijf aub een beetje gelukkig en voornamelijk vertrouw erop dat het goed komt, hoe meer mensen hun energie richten op de negatieve punten van de overheid… juist ja een vicieuze cirkel.

Nugoed, ikzelf ben en zal altijd een rebel blijven tegen de overheid, maar dit is geheel met andere redenen dan dat onze overheid zogezegd zou bestaan met de bedoeling om mij kapot te maken.. Ikzelf heb er al enorm veel over nagedacht en het blijkt simpelweg onmogelijk om een GROTE groep mensen te proberen te controleren, of denk je echt dat je iedereen gelukkig kan maken?

Alsook geeft onze Vlaamse Overheid mij(iedere werkende vlaming) €250 extra loon, dit is gewoonweg positief te noemen.

Nog even een document toevoegen: http://www2.vlaanderen.be/personeelsopleiding/vormingsweb visueel gehandicapten/netwerkcafe/netwerkcafe020418uiteenzetting.pdf

Je moet mij niet verkeerd begrijpen, ik zeg niet dat alles wat de overheid doet positief is, maar ik geloof wel oprecht dat er mensen in de overheid zitten die dit met een positieve bedoeling hebben gedaan.

http://www.the-benefits-of-positive-thinking.com/

Ik zou eigenlijk eens willen afsluiten met het volgende: probeer bij wijze van spreke eens voor ieder negatief artikel/gebeurtenis 2 positieve te zoeken wink Ik denk dat er enorm veel mensen zijn die je steunen !

Lang leve het informatietijdperk smile

Ontzettend, hoe u geloven wil in een dode knal…. die dan een LEVENDE… cel zou voortbrengen…. en daaruit na milj jaren zou dan zoveel natuur in zijn mega mega mega varieteit en het hele planetenstelsel zijn ontstaan???

Iemand die eerlijk is.. die wéét dat dat nooit kan natuurlijk!! 

God heeft het gemaakt in 6 x 24 uur en ik hoop dat u dat voor uw dood erkent. De nep chr partijen, daar kan ik ook niets mee, maar het ware is er ook!! ik verliet alle namaak en vond het echte… Helaas is daarvoor weinig interesse.

Vwb de leugens in onze mij. dat is vaak waar… Maar juist als je Gods Geest hebt, dan doorzie je dat allemaal.


Uw naam/nickname:
Uw e-mailadres: (alleen als u notificaties wilt ontvangen)


Klik op een smiley om deze in je commentaar in te voegen:
grin
LOL
cheese
smile
wink
smirk
rolleyes
confused
surprised
big surprise
tongue laugh
tongue rolleye
tongue wink
raspberry
blank stare
long face
ohh
grrr
gulp
oh oh
downer
red face
sick
shut eye
hmmm
mad
angry
zipper
kiss
shock
cool smile
cool smirk
cool grin
cool hmm
cool mad
cool cheese
vampire
snake
excaim
question

 Laat het me weten als er andere reacties zijn


Geef het woord op dat je hieronder ziet staan: