0  1  2  3 

Vleugellam en monddood

De heer A. van Rooij werkt parttime als safety manager bij “Philips Medical Systems Nederland B.V.” (Philips) en werkte daarnaast parttime als directeur voor het “Ecologisch Kennis Centrum B.V.” (EKC). Inmiddels staat de heer van Rooij echter als gevolg van een ziekmelding bij het UWV door Philips te boek als 100% arbeidsongeschikt (onder de noemer “geestesziek”). 


Vanuit zijn functie voor het EKC zet de heer van Rooij zich onder andere in voor zaken om ernstige milieuvervuiling (met toestemming van verschillende overheden) een halt toe te roepen. Op 12 mei 2009 heeft Van Rooij holding B.V. (de werkgever van Van Rooij voor het EKC) een brief van het UWV ontvangen dat Van Rooij in het WIA-traject terecht is gekomen als gevolg van de ziekmelding door Philips bij het UWV. Dit ondanks het feit dat de kantonrechter op 2 juli 2009 heeft uitgesproken dat Van Rooij niet ziek is en als safety manager bij PMSN goed functioneert. 


Volgens Philips heeft de heer van Rooij zichzelf ziek gemeld. Bijkomstig krijgt de heer van Rooij al bijna twee jaar (vanaf 25 oktober 2007) geen salaris meer uitgekeerd van Philips, omdat hij naar zeggen van die organisatie weigert mee te werken aan een onderzoek. Volgens van Rooij is dit absoluut niet juist: “Philips heeft me ziek gemeld bij het UWV, niet ik”. Dat blijkt volgens Van Rooij tevens uit stukken van het UWV, die door hem middels een beroep op de ‘Wet openbaarheid van bestuur’ (Wob) zijn verkregen.


De ziekmelding op zich is ook zeer omstreden. Volgens Van Rooij is de diagnose van de bedrijfsarts niet ondersteund door een onafhankelijke psychiater. Om die reden valt er sterk te twijfelen aan de onafhankelijke positie van waaruit de diagnose is uitgesproken. Niet alleen wekte van Rooij bij mij een uiterst gezonde indruk, ook is hij volgens de rechter een gedreven man die erg hoge betrokkenheid heeft bij Philips.


Ondanks de bezwaren van Philips, heeft de rechter geëist dat van Rooij zo snel mogelijk zijn functies weer zou moeten oppakken. Dat dit tot op heden nog niet gebeurd is, is van Rooij een doorn in het oog. Doordat Philips hem tot op de dag van vandaag weigert hersteld te melden bij het UWV, zit hij nog steeds zonder werk en zonder geld thuis. Ook kan van Rooij als gevolg daarvan geen werkzaamheden meer verrichten voor zijn cliënten van het Ecologisch Kennis Centrum B.V. 


Door de ziekmelding van Philips bij het UWV, is de heer van Rooij op dit moment vleugellam en monddood gemaakt. Hij is tot zijn herstelmelding door Philips bij het UWV niet gemachtigd om namens het EKC op te treden. Indien hij dat toch zou doen, is hij in overtreding van de Ziektewet. Intussen is van Rooij de wanhoop nabij, want naast het feit dat hij erg graag zijn werkzaamheden als safety manager voor PMSN weer oppakt, krijgt hij al die tijd al geen salaris.


Zolang Philips hem niet als hersteld opgeeft bij het UWV, mag van Rooij dus tevens geen werkzaamheden voor het EKC verrichten. Namens deze organisatie maakt van Rooij zich onder andere sterk voor burgers en organisaties die lijden onder gebruik van houtimpregneermiddelen, wolmanzouten genaamd. 


Wolmanzouten bevatten onder andere de zeer giftige kankerverwekkende stoffen arseenzuur en/of chroomtrioxide (chroom VI). Vanwege de volledige oplosbaarheid van deze stoffen in contact met (regen)water komen de mensen met deze stoffen in contact tijdens de productiefase, in de gebruiksfase en in de afvalfase van het gewolmaniseerde hout. Na de afvalfase (als het geïmpregneerde hout er niet meer is) zitten deze kankerverwekkende stoffen arseenzuur en chroomtrioxide in opgeloste vorm in het grondwater en oppervlaktewater en daarmee ook in ons drinkwater. Deze vorm van vervuiling is helaas niet terug te draaien. Is het water eenmaal vervuild, dan kan deze vervuiling niet meer ongedaan worden gemaakt.


Zo heeft de heer van Rooij al eens opgetreden in een zaak namens B. Heijmen over een gewolmaniseerde zandbak op een schoolplein die kankerverwekkende stoffen bleken te bevatten. Ook trad hij op namens dhr. R. Kahlman (oud werknemer van Corus) in een zaak tegen Corus en in een zaak tegen de provincie Groningen namens Mw. J. Jager die naast een afvalverwerkingsbedrijf woont. Telkens maakte hij zich sterk voor mensen die vergiftigd zijn en nog verder vergiftigd worden door belangen van (grote) bedrijven en overheden.


Nu kan de heer van Rooij door toedoen van PMSN zijn uiterst belangrijke werkzaamheden voor het EKC niet langer meer uitvoeren. Waarom hij dat niet kan is om diezelfde reden: belangen van (grote) bedrijven en overheden. Zolang Van Rooij bij het UWV als arbeidsongeschikt te boek staat, is hem feitelijk de mond gesnoerd. Zowel in letterlijke als in figuurlijke zin welteverstaan. Zowel mag hij niet meer optreden als belangenbehartiger van benadeelden, als dat hem feitelijk alle inkomsten ontnomen zijn doordat Philips weigert hem zijn salaris te betalen.


De conclusie van dit alles is dat zolang Philips weigert mee te werken aan de herstelmelding van de heer van Rooij bij het UWV, hij ook geen werkzaamheden voor bijvoorbeeld het EKC mag verrichten. Alle moeite ten spijt, lijkt het erop dat hier een belangrijke Nederlandse Arbo- en milieudeskundige monddood wordt gemaakt.  Van Rooij kennende laat hij het hier niet bij zitten, wij houden u dan ook op de hoogte van het vervolg, en wensen van Rooij alle geluk van de wereld in deze moeizame strijd tegen grote corporatieve belangen.

 


Uw commentaar

De RSS-feed van de commentaren op dit topic  

Hallo,

Is dit dezelfde van Rooij als die die vakkundig hielp meneer van Rietveld te slopen?
Nou, fijne zieke vent is dat…, die mag van mij ziek blijven.
Waarom moet dit nep zielige verhaal hier eigenlijk op de site verschijnen?
Wie heeft daar wat aan?

Raar gewoon dit.

Optiefen dus met arrogante kwallen.

SDN is trouwens ook weer een van de vele complot-sites…

AAAAAAHHHHHHH

@ a-zllooy:

Sorry! Ik was in de veronderstelling dat je deze site niet meer bezocht, anders had ik dit hele stuk natuurlijk noooooit geplaatst… *kucht*

Heeft men ooit weleens de mogelijkheid overwogen om in te zien dat de heer Ad van Rooij wel degelijk een eerlijke en integere vent is, met al z’n eigenaardigheden erbij, maar wie heeft die niet? En zou he tniet zó kunnen zijn dat de heer Ad van Rooij wel zo het gelijk aanz ijn kant heeft dat de OVERHEDEN er alles aan gelegen is om hem zwart te maken en af te schilderen als een halve zool?
Als de heer van Rooij voor eigen gewin had gewerkt had hij in de staat een prima compaan gevonden en was het hem financieel gezien ook meer voor de wind gegaan. Echter hij heeft zo goed als alles op het spel gezet, inclusief zijn kapitaal en eer. Ik heb ondanks alles diep respect voor de man.

De macht die het bedrijfsleven heeft over het individue, de burger. Ook iets waar wat aan gedaan moet worden.

Van Rooy??? wie is dat? en wat een onzin verhaal, zo lopen nog honderdenduizenden bij het uwv die problemen hebben met hun werkgever, so what! Waarin is die van rooy dan zo uitblinkend dat er een artikeltje aan gewijdt word? Of gaat het alleen om zijn pech! Eigenlijk wil ik zeggen, wat is de bedoeling van dit artikeltje, moet ik nu intense medelij krijgen met die meneer? of wat is de bedoeling?

Heel jammer dat men niet eerst verdiept in het verhaal van de hee A. van Rooy. Indrukwekkend maar tegelijk zorgwekkend verhaal. Het gaat niet specifiek on het UWV maar waarom deze organisaties op de wijze handelen en met welk doel. Ik vind dit hele verhaal iets waar we naar moeten kijken en reageren want het gaat ons wel degelijk iets aan. Ons zelf maar ook onze kinderen. Het is heel bijzonderwaardig op welke wijze onze overheid en de betrokken instanties hun zorgwekkende schadeveroorzakende rol spelen. Dit systeem zie je inderdaad ook hellaas overal terug.Ik ga dit zeker wel volgen en ook probeer ik dit te vertalen naar een ieder want men zal de materie zeker verwarrend vinden. Want het is onbegrijpelijk dat dit kan in Nederland en dat de burger zulke onbedoelde schade wordt toegebracht.

de gene die deze verhaal op deze web pagina heeft gezet spreekt 100 procent de waarheid,en ja er zullen altijd weer mensen zijn die deze belangrijke gegeven weer eens buiten beeld dreigen te brengen omdat nu juist deze mensen niet weten wat boven onder onder is of omdat zei er zelf belang bij hebben dit verhaal te doen ondermijnen.ik zou tegen de mensen zeggen die deze gegevens buiten beeld dreigen te brengen doe eerst goed onderzoek voordat u enige sinds de boel gaat af kraken

het is een pracht verhaal KEEP UP THE WORK


afzender:M.Meijer

Hallo meneer Meijer,

Hoe weet u 100% dat deze meneer het gelijk aan zijn kant heeft?

Waarom bent u het niet eens met mensen die verhalen in twijfel trekken?

Waarom denkt u dat mensen er belang bij hebben om te twijfelen aan deze meneer?

Waarom is dit een prachtig verhaal???

Wie moet het werk UP KEEPEN???

Deze meneer profiteert op oneigenlijke wijze van ziekengeld en is ondertussen bezig met volledig voor zichzelf te werken middels het onderhouden van websites met grote kolder.

Nu er een kink in de kabel komt is ie plots een zielig mannetje?

Deze meneer is gewoon een smerige profiteur die op oneigenlijke wijze gebruik maakt van wetgving en sociale wetgevingen.
Keihard aanpakken deze looser.


Om dood ziek, en stront misselijk van te worden.

Motto hier: Steun de uitkeringsfraudeur?

@ Anarchiel,

Volgens mij plaatste Guido dit stuk?
Aan de naam onder het stuk te zien tenminste.
Of moet hij soms eerst jou toestemming hebben om het te plaatsen?

Die vrijheid gun je hem toch zeker?

A-z,lloy opmerking:

Waar is mijn alloy account???
Gewoon verwijderd door jullie….
Is het dan logisch dat ik als gast inlog?
Moet ik soms verplicht steeds dezelfde naam gebruiken als gast?

Over niet meer hier reageren:
Zulke kolder als hier soms wordt gebezigd vraagt gewoon om een reactie.
Echte kolder als van ene pablo blijft hier wonderbaarlijk onbesproken tussen de rest van de reacties staan onder het motto vrijheid…

Sick.

Ik heb het idee dat mensen niet helemaal in de gaten hebben wat het betekend als iemand het predicaat “geestesziek” opgespeld krijgt.

Dergelijke betitelingen maken de persoon van de heer van Rooij kapot. Het feit dat hier mensen al kant kiezen tegen de heer van Rooij, bewijst voor mij des te meer dat de noemer “geestesziek” in feite gewoon een vorm van smaad is tegen de heer van Rooij, puur om hem in diskrediet te brengen.

Psychiatrie is voor mij sowieso een vakgebied waar ik mijn ernstige twijfels bij stel. Zeker als er iemand met belangrijke informatie (zie verdiepings-rapport van van Rooij: http://www.pj-design.nl/ekc/pdf/verdiepingsonderzoek-dd-10-maart-2007-aan-het-het-bestuur-van-philips-medical-systems.pdf) naar buiten komt en vervolgens “ineens” ziek is.

Met andere woorden: ga eerst zelf het verhaal eens uitzoeken, alvorens stellingen over van Rooij te poneren.

Vergeet even de persoon en kijk naar de zaak waar hij tegen strijdt: vergiftiging van onze aarde en verkankering van onze kinderen. Dat is iets wat ons ALLEMAAL raakt of hebben die klagers géén familie. Als het zo doorgaat hebben we straks inderdaad geen familie meer. Als er mensen zijn die aan mijn familie en kinderen zitten, interesseert het mij géén hout wat anderen doen en zet ik mij volledig in tegen die criminelen. Trouwens ik hoor hier uitdrukkingen als uitkeringsprofiteur, wat ik niet helemaal begrijp. Ad van Rooij is tegen zijn wil arbeidsongeschikt verklaart en heeft al twee jaar geen cent ontvangen van Philips of het UWV. Wat is dan dat gekakel over profiteur? Dankzij klokkenluiders als o.a. Ad van Rooij en anderen worden wij gewaarschuwd voor paraktijken van milieucriminelen die geldelijk gewin boven onze gezondheid stellen. DAAR moeten wij ons druk over maken en niet over een enkele persoon!
ALLES VOOR MIJN KINDEREN!

Van Rooij zit ook achter de zaak gif(speel)hout op het schoolplein van EBS online te Eindhoven.
Minister Donner moest van de Raad van State een beslissing nemen wat te doen met het (speel)hout met carcinoge (kankerverwekkende) eigenschappen, zie:
http://www.hetechtenieuws.org/2009-07-13.php
Tot op de dag van vandaag reageert de overheid (donner) gewoon niet.
Gek he??

Alles wordt uit de kast gehaald om Van Rooij te dwarsbomen.

@ Alloy

Ik heb helemaal NIETS met je account gedaan dus waar je het precies over hebt: geen idee. Probeer es een passwordrecovery ofzo? Of geef even je username door, dan check ik wat er aan de hand is. Zoals ik al 100x heb aangegeven: we doen niet aan modereren, bannen of accounts opheffen. En dat geldt net zo hard voor jou.

En ja, het artikel is van Guido maar ik heb het geplaatst aangezien ik dat voor de meeste schrijvers doe. Wij plaatsen wat wij willen plaatsen, niet wat jij wilt dat we plaatsen. Helaas.

Voor de rest weer heel veel “plezier” (volgens mij erger jij je alleen maar kapot als je naar deze site komt en daarom snap ik ook echt niet dat je het blijft proberen) en een prettig weekend.

ik vind het onbegrijpelijk dat sommigen hier in de reacties dhr. van rooij persoonlijk aanvallen zonder dat men zich in de materie heeft verdiept. conclusies trekken op basis van te weinig informatie noem ik dat.

ik ken dhr. van rooij als een van de meest integere en krachtige persoonlijkheden die er ons landje rijk is. hij strijdt al 20 jaar belangeloos tegen ambtelijke corruptie en de algehele en grootschalige vergiftiging van nederland. hij heeft de staat niet een keer maar wel honderden keren juridisch te kakken gezet en iedere keer weer wint hij glansrijk de procedures die hij voert, tot aan de raad van state. de pest is dat er aan die uitspraken geen gehoor wordt gegeven en hij op alle mogelijke manieren monddood gemaakt wordt. dit verhaal is er slechts een van, zo zijn er nog tientallen andere manieren waarop men het heeft geprobeerd.

tegen de persoon die meent dat van rooij een profiteur is: van rooij heeft ons in de zaak tegen de ebs-online en sociale zaken kosteloos vertegenwoordigd en heeft zelfs alle kosten van de rechtszaken op zich genomen. hoezo profiteur? deze man is een held!

groeten van bas heijmen.

http://groepzuid.nl/GZ/2009/05/25/wolmanzoutjes-vs-minister-donner-game-set-and-match/

http://groepzuid.nl/GZ/2009/06/09/ebs-online-the-game-continues/

@ bzzmn

Laat je alsjeblieft niet beïnvloeden door a-zlloy en zijn enorm enerverende commentaar. Bij dat heerschap kan niemand iets goed doen en daarom zal ie alles continu blijven affikken, zolang het niet in zijn EXTREEM BENAUWDE straatje past. Vooral niet te veel op reageren zou ik dus zeggen, dat is tenslotte alleen maar hout op het a-zlloy vuur gooien.

@anarchiel: akkoord!

ben trouwens verheugd met het feit dat jullie aan deze zaak aandacht besteden. hulde!

de zaak van rooij is het ultieme voorbeeld van hoe verrot ons rechtssysteem is en dat de vrijheid die we in nederland menen te hebben slechts een perceptie van vrijheid is.

we zitten hopeloos gevangen in een woud van regels en de staat past ze voor zichzelf willekeurig toe. volgens de letter van de wet is onze regering een criminele organisatie…

geen gein.

@ bzzmn:

Je Post kan ik helemaal onderschrijven. Ik heb Ad van Rooij ook leren kennen als een gedreven integere persoon. Ben ooit een keer met hem mee geweest naar een hoorzitting bij de Raad van State en heb daar veel van geleerd.

& Anarchiel:
Kun je de posts niet zo inrichten, dat je bovenaan een reactie kunt zien van wie die komt i.p.v. onderaan; dat maakt het mij gemakkelijker om direct te gaan scrollen, als heerschap ...Loy gaat posten.

@ Guido: ik heb Ad al eens geadviseerd gewoon naar Philips te gaan om te gaan werken. Als hem dan de toegang tot de werkvloer geweigerd wordt, hoeft hij dat alleen per aangetekend schrijven te bevestigen naar Philips met cc naar het UWV en dan kan hij civiel zijn salaris claimen.

Deel je vanuit juridisch standpunt deze zienswijze?

Quote van Anarchiel: @ bzzmn

Laat je alsjeblieft niet beïnvloeden door a-zlloy en zijn enorm enerverende commentaar.

Toch fijn dat heer Chiel uitlegt door wie je je wel en door wie je je voor niet moet laten beinvloeden! Heerlijk zo’n leider. smile Geeft ook echte vrijheid aan ‘alloy’! Anarchie. Of, wie het hardste roept heeft gelijk!

@ Bob

Pffffffffffffffff

Je zit er echt naar te zoeken he?

“Laat je alsjeblieft niet etcetera” klinkt bij jou misschien direct als een verplichte aanwijzing, ik zie het als een suggestie. Kusjes!

Nou, niet zozeer verplichtend, maar minimaal betuttelend. Alsof bzzmn niet zelf na kan denken. Maar fair enough, ik weet ook niet of dat zo is hoor.

Oeps het onderstaande onder het verkeerde artikel geplakt vanacht, zou dat komen door de Experience de AYER, maar alsnog hierbij de info onder het juiste artikeltje en hopelijk gaat er niet iemand WEER zeuren, dat hij/zij het al heeft gelezen grin grin


Generation RX (2008) DVD

http://tracker.conspiracycentral.net/torrents-details.php?id=9313

http://www.generationrxfilm.com/index.htm


Psychiatrie (Gringo ALMA sjamanisme!!) , Een Industrie Des Doods

http://video.google.nl/videoplay?docid=3998816729827267738&hl=nl#


Dus estimado Chiel, niet ieder advies over pilletjes meteen overnemen, zoals een ander al eens op deze site aan mij voorstelde, maar aub ban die persoon niet met zulke ideeen!! Want hij of zij is enfermo in su Alma en ook nog eens mentalmente enfermo/geestesziek. Dat soort personen moet ook niet aan een experience met b.v. OV beginnen grin grin en helemaal niet aan een TRUFFEL con .....
Want dat wordt geheid een BAD TRIP voor ze, maar of hij zal luisteren daar heb ik zo mijn twijfels zo over, na het lezen van zijn medicijn adviezen grin


Saludos para todos,


Pablo

Kan iemand vertellen hoe het functioneren van ing. Ad van Rooij was, als kandidaat nummer 6 op http://www.lijst14.nl tijdens de verkiezingen van 22 november 2006?
Kan iemand vertellen waarom zijn baas, ing. Kleisterlee, commissaris bij De Nederlandsche Bank (DNB) gedoogd heeft, dat zijn collega commissaris bij de DNB, mevrouw Drs. A.M. Fentener van Vlissingen, eigenaresse ANP, lijst 14 dood te zwijgen? Waarom heeft de kroonprins Willem Alexander, zoon van koningin Beatrix, die in 2005 nog een eredoctoraat kreeg wegens haar inzet voor het begrip vrijheid, zijn mond als collega commissaris bij de DNB niet open gedaan?  Waarom heeft Mr. A.H. (Bert) van Delden, die ook commissaris is bij DNB, ook niet zijn mond open gedaan? Een uiterst bekwame rechter, die in 2008 benoemd is bij de AIVD en dus alles afweet van veiligheid. Zie de boeken van Mr.P. Ruijs ‘Wij zien u wel in de rechtszaal’ ‘Klassenjustitie in Nederland’ en ‘Medische missers Juridische gesjoemel De Zaak Brongers’ Sinds van Delden tot de club van de AIVD is toegetreden worden alle strategische bestuurlijke sleutelfiguren gescreend of zij onder alle omstandigheden loyaal zijn. De criteria aan wie men loyaal moet zijn is de burger niet duidelijk. Wel weten we dat dankzij burgemeester Aboutaleb, die men nu in Rotterdam aan het wegpesten is, dat Nederlanders alle vijf jaren gaan stemmen om dienaars en dienaressen voor de Kroon te genereren i.p.v. het volk. ‘Alleen degenen die zijn verleden kent heeft toekomst’ Wilhelm Humbolt. Maar kennen Nederlanders, op Michiel de Ruijter na, hun geschiedenis wel?  Uw dienaar om het algemeen belang te dienen,
Robert A. Verlinden
http://www.burgersinactie.nl/090831 populisme.pdf

Goede middag,

Volg al enkele jaren de strijd, die wordt gevoerd om dit omstreden geïmpregneerde hout.
Ik ben er zelf ook van overtuigd, dat dit geïmpregneerde hout zeer gevaarlijk is voor de gezondheid en het milieu.
Ik zou daarom de kwestie met de arbeidsongeschiktheid eerst oplossen.
Nadeel is natuurlijk, dat er onnodig veel tijd wordt verspild en hierdoor de gifstoffen nog meer schade aan kunnen richten.
Ondanks alle tegenwerking van o.a. overheden en fabrikanten enz., zullen ze de strijd toch moeten verliezen, hiervoor zijn er teveel rapporten verschenen over dit geïmpregneerde hout.
Deze verkeerde machthebbers zullen vroeg of laat toch verantwoording moeten afleggen over hun beleid en de schade die ze hebben veroorzaakt.
Blijf het volgen, tot zover

Ik volg al geruime tijd het schoolplein artikel van de heer Verlinden.

Van Ad de Rooij wordt gezegd door het Philips concern dat hij gek is maar minister Piet Hein Donner doet alsof hij gek is. Het is maar net wat je het beste uitkomt, ga je als volksvertegenwoordiger voor de veiligheid van de mensen of voor de Judasrol

@ Guido,

Kijk dat zogenaamde rapport van deze de Rooij eens door…

Die man zit gewoon op kosten van Phillips zijn prive oorlogje tegen geïmpregneerd hoiut door te voeren.
Dat is iets waar hij ook in zijn vrije tijd full time mee bezig is.

Ik persoonlijk denk niet dat dat hetgeen is wat er van een persoon in zijn functie wordt verlangt bij Phillips.

Hij loopt in zijn rapport zelfs te zeuren over de giftigheid van vensterbanken.
Dat zijn bedrijf aangifte moet doen bij Interpol.
Etc.

Ik kan niet anders dan concluderen dat deze man het spoor volledig bijster is.
S6++
Iets waar veel mensen op deze site ook veelvuldig last van hebben.
Denk aan Samson met zijn paranoia.
etc.

Heel verklaarbaar dat ze een dergelijke idioot dan ook absoluut niet meer willen zien op de werkplek.
Volgens mij zweten ze bij Phillips peentjes dat het deze gek ooit gaat lukken terug te komen.
Deze man is schadelijk voor het bedrijfsleven, en niet zo’n beetje.

Waarom plaats je het artikel over deze complotter hier eigenlijk?
Heb je daar belang bij?

Hoi Chiel,
Je schreef onderstaande:

—————————————————————————————


@ Alloy

Ik heb helemaal NIETS met je account gedaan dus waar je het precies over hebt: geen idee. Probeer es een passwordrecovery ofzo? Of geef even je username door, dan check ik wat er aan de hand is. Zoals ik al 100x heb aangegeven: we doen niet aan modereren, bannen of accounts opheffen. En dat geldt net zo hard voor jou.

En ja, het artikel is van Guido maar ik heb het geplaatst aangezien ik dat voor de meeste schrijvers doe. Wij plaatsen wat wij willen plaatsen, niet wat jij wilt dat we plaatsen. Helaas.


Voor de rest weer heel veel “plezier” (volgens mij erger jij je alleen maar kapot als je naar deze site komt en daarom snap ik ook echt niet dat je het blijft proberen) en een prettig weekend.
Door Anarchiel op 05-09-2009 om 12:09 | #4855
—————————————————————————————————

Jij persoonlijk hebt idd mijn account niet gedelete.
Dat heeft Michel “per ongeluk”? gedaan zoals hij zelf zei.
Volgens mij schreef hij toen nog zoiets dat jij hem had helpen zoeken maar dat er niks meer te vinden was.

Verders, je weet wat mijn username was: Alloy. Rare vraag…

Over de door jou bij mij veronderstelde wens tot beïnvloeding van het plaatsingsbeleid van artikelen op deze site:

Het viel me alleen op dat je schreef dat jij dat artikel plaatste terwijl er de naam guido onder staat…
Lijkt daardoor wel of je de boel eerst screent en vervolgens toestemming verleent.
Vervolgens plaats je het ook maar effe zelf?
Klinkt naar totale controle, maar dat kan ik mis hebben…

Over de laatste alinea:

Stoort het je dat ik anders denk over zaken dan jou?
Bestempel je me daarom steeds weer als narrow minded etc?
Ik heb ook al diverse keren in vreemde bewoordingen kunnen lezen dat je het echt zeer op prijs zou stellen als ik zou oprotten.
Ik vind het eigenlijk vreemd dat je deze bewoordingen geheel niet aan het adres van pablo uit?
Daar lees/kijk je strak langs af…
Zoooooo vreemd dit.

Maar effin, de heer de Rooij misbruikt zijn werkplek bij Phillips om zijn eigen stiefkindje verder de wereld in te sturen.
Ik kan me voorstellen dat ze daar bij Phillips anders over denken en deze leipo dus nach Hause schicken.
Zou hetzelfde zijn als wanneer een schrijver van stukjes op anarchiel.com opeens reclame zou gaan lopen maken voor een door hem ontwikkeld product of zo.
Dat zou waarschijnlijk ook niet zo lang duren.
De heer De Rooij is gewoon helemaal doorgedraaid in zijn doen en laten. (geestesziek aspect)
Daar kun je toch echt als Phillips zijnde geen kant meer mee op.
Ik begrijp daarom dus ook nog steeds niet alle support voor deze man.

Bovendien, als hij echt zo goed is, dan kan ie ook gerust overal elders een andere baan vinden.
Ben alleen bang dat geen werkgevert in deze persoon iets gaat zien.

Narrow minded impreg.

@Chiel,
n.a.v. het onderstaande:
—————————————————
@ bzzmn

Laat je alsjeblieft niet beïnvloeden door a-zlloy en zijn enorm enerverende commentaar. Bij dat heerschap kan niemand iets goed doen en daarom zal ie alles continu blijven affikken, zolang het niet in zijn EXTREEM BENAUWDE straatje past. Vooral niet te veel op reageren zou ik dus zeggen, dat is tenslotte alleen maar hout op het a-zlloy vuur gooien.
Door Anarchiel op 05-09-2009 om 12:40 | #4860
————————————————————

Als ik het niet eens ben met de ophemeling alhier van de heer de Rooij
Dan mag ik toch deze mening toegedaan zijn?

Ik heb zowat alle artikelen op zijn site gelezen en geoordeeld dat deze man een schroef los moet hebben.
Dat is dan idd mijn benauwde mening.

Om anderen te verzoeken niet meer te reageren door vooral geen geïmpregneerd hout op mijn vuurtje te gooien vind ik toch wel een beetje absurd.

N.a.v. bovenstaande uitspraak,
Misschien moet je ipv salvia eens wat geïmpregneerd houtwol stoken in je vaporisator?

Wanneer ga je nu eens accepteren dat er mensen zijn die anders denken dan jouw?

Ha DIE iMPREG,


“Ik vind het eigenlijk vreemd dat je deze bewoordingen geheel niet aan het adres van pablo uit?”

Ik zal het kort houden deze X, Chiel heeft als ik zo lees, wel een EIGEN mening en als Hermanito Chiel wat te melden heeft, dan laat ie in het ECHIE of DIGI wel van zich horen mi Habibi Impregnado (im·preg·nar (overgankelijk werkwoord; ()) impregneren,  doorweken
doordrenken ) Impregneren is toch iets chemisch grin

Volgens mij ben jij ook eerder geestesziek dan dhr van Rooij en waar heb jij een anbt als commisaris beste VOCer iMPREG!!!!!!

Kijk kijk,

Meneer de Rooij verstoort zelfs met zijn bezopen kop de rust en orde bij tentfeesten in zijn gemeente.

Weigert vervolgens te vertrekken als de politie hem dat sommeert.
Slaat naar andere bezoekers.
Vind het dan raar dat ie met gepast geweld door de politie wordt afgevoerd en opgesloten…
Klaagt vervolgens het hele politiekorps zowat aan.
Beschuldigd de OVJ van valsheid in geschrifte, samenspanning etc.
En eindigt zijn verhaal met het gelul dat het is om hem te dwarsbomen in zijn wolmanverhaal….
Deze kerel is echt geschift.

En jullie geven hem nog wat credit.

Lees dit hele gezwam van hem nu eens:
http://www.pj-design.nl/pdf/ekc-aangifte-van-bedreiging-1732_0001.pdf

Deze man is gewoon op een glijdende schaal beland, omlaag welteverstaan.

Ha die Chiel,


Deze pelicula moet je onder ivloed kijken grin

http://www.imdb.com/title/tt1136608/

Nog niet in de Bioscoop, maar al via Pablos Hollandse en Russische contacten al te downloaden grin

http://www.newzleech.com/?group=&minage;=&age;=&min=min&max=max&q=District+9&m=search&adv;=


en kies voor de optie

District 9 R5 [S.R.T] U.C.R[Dvdernie] [001/104] - “District.9.DVD.R5.CUSTOM.NL.SRT.par2” yEnc     4.7 GB     105     100     5.7h     a.b.boneless

Maar je moet wel weten hoe DIGITAAL te VOCen oftewel Digitale Piraterij althans volgens de stichting BREIN:-) grin (Toch ingeburgerd grin grin  )

@ Impreg

Ik weet dat Michel bij het overnemen van de site toen ik op vakantie ging iets gedaan heeft met comments die op jouw verzoek weggehaald konden worden. Ik heb nu een vermoeden wat er misgegaan is en ik denk dat dat een slecht getimede beginnersfout betreft: in plaats van je comments te wissen heeft hij blijkbaar je hele account gewist (Expression Engine heeft bepaalde verwijderlinks heel dichtbij elkaar zitten, dat heb ik zelf ook al es ondervonden). Ik kan je account namelijk niet meer vinden en dat kan alleen maar gebeurd zijn doordat ie via EE weggegooid is.

Echter: dat is nooit de bedoeling geweest, ook niet van Michel aangezien we hier simpelweg niet aan het opheffen van accounts doen. Bij deze dus mijn excuses voor deze vergissing.

En ja, ik weet prima dat andere mensen anders denken, daar kom je wel achter als je wat maandjes een weblog runt. En volgens mij gaat het hier juist precies om die meningen. Maar als ik mijn mening laat horen op mijn manier, dan ben ik vaak betuttelend/denigrerend/bekrompen, heb ik ondertussen van een aantal bezoekers begrepen. Misschien kom ik daar nog es vanaf maar anders/voorlopig zal je het er mee moeten doen.

@Impreg Als je hier wilt blijven moet je je realiseren dat onze salon-anarchisten enorm gesteld zijn op seksistische en racistische ideeen. Als je bovendien gezweef en aan krankzinnigheid grenzende meningen van aluhoedjes als Micha Kat en Johan Oldkamp afwijst word je als bekrompen bestempeld. Je mag hier vrij zijn, maar alleen als je open staat voor onzin en er je mond over houdt, anders heb je hier niets te zoeken.

Ha die Pahanarchiel,

Volgens mij staat de deur weer open van je Voilere/Vogelhuissie grin grin
en daar ben ik heel blij om, want wat is er mooier dan een fluitende Vogel en die ook nog eens van zijn Libertad mag genieten. Ps wat voor soort vogel is Bobbie, een Trekkie of zo een grijsgekleede IHTertjes (Bobbie IHT = Indoor House Tribe en een Trekkie weet wel hoe je je fantasie moet gebruiken). Ik zie bobby en Gluurderlloy al voor me in de Anmazone en komen ze aan met hun eisen en regeltjes. Bobbiem die vogel fluit veel te hard of niet soms “Gluurderboy”, welke regel zullen we daarvoor verzinnen of is doodschieten makkelijker en ook nog eens echt VOC en naar een ander luisteren doen wij nooit, want we zijn INTELLECTUEEL, maar zo slim nog niet, want we weten zelf niet dat de Intellectueel samen met de Rijken, de meeste Shittie op Pacha Mama hebben gecreerd, terwijl ze wel in de minderheid zijn, want gelukkig is nog steeds 70% van de wereldbevolking analfabeet en kunnen zij zich dus niet irriteren aan mijn GESCGRIJF, dus Pino en PapaAlloy, misschien moet je terug naar de ROOTS gaan en weer Analfabeet worden grin grin


Ps Chiel, volgens mij moet je een vrouwtjes papegaai kopen, maar koop er dam wel meteen 2, want anders krijg je ook gezeik in je Volière. Ook weer een gringo idee, een Voilere, ook alles moet binnen plaatsvinden. Vogeltjes fijn en vrij buiten, wat doet gringo .... Lijkt voor mij verdacht veel op het leven van Loro Bobbi en Dutrouxlloy. Echter ik heb veel liever Bobbie dan die andere Vogel van je, maar ik lees wel, dat ze allebei je TROUW blijven, de schatjes…

Wel een leuk verhaal en ik hoefde dus ook geen zondagskrant te kopen en trowuens daar staat toch altijd hetzelfde, maar Bobbies en Dutrouxlloy beginnen daar ook verdacht veel op te lijken grin grin en misschien ik TAMBIEN/OOK.


Saludos para todos,


Pablo


MMMUUUAAA

 

Viva la Vida Loca,

Ennuh Trekkie Bobbie,


La Pelicula District 9 is echt een Filmpie voor jouw.
Politiek helemaal correct en echt iets voor een Trekkie.
Maar let goed op hoe ze in de films met Aliens omgaan, toen ik dat zag, dacht ik ouderwets aan jou en dutrouxlloy, geef mij dan liever een verhaal van de Maya over de Darkrift!!! (Snap je nu ook waarom de encounters met UFO nooit zo duidelijk zijn op film, want anders krijg je weer de WETBOEKEN en de een rooster met tijdstippen, wanneer de Aliens wel mogen verschijnen grin grin


Saluditos para todos,


Pablo

Ha die Panarchiel,


Wanneer moet ik hier gaan klokken of sla jij alle info al stiekem op a la de NWO-style? Maar gebruik geen systeem gelijkend op c200 en neem geen RARE vogels in dienst bij PZ (Personeels Zaken)!!!!!!!!!!

grin grin


Ps de Pahanarchiel experiencia bevalt mij uitstekend en het is voor mij geen Paradox deze Experiencia Espiritual en dat nog wel in alle DIGITALE en SPIRITUELLE LIBERTAD and it sounds like:


The Wisdom of Galileo (Sterrenkundige!!!)

By denying Scientific principles
one may mantain any PARADOX

Oeps het is zondag, dus ik moet naar mijn IGLESIA en RELIGIE en dat noemen ik ook de Buitenwereld, want anders komen die muren zo op mij af en ga ik misschien rare dingen verzinnen voor mi semejante, no no no no, dat laat ik aan andere vogels over. Gauw naar kerk toe nu en die heet Afuera en hopelijk kom ik veel vrouwelijk schoon tegen, oep sorry Bobbie, ben jij eigenlijk een opgebouwde ..

Saludos para todos,


Pablito

Jammer dat er hier geen ip-bans worden gegeven aan (StaatsMaffia gesponsorde) geblaat-spammers (van divers laag allooi), dat maakt de website er niet beter op.

De zaak van van Rooij versus de StaatsMaffia is triest genoeg voor ons allen (in Nederland en elders) om het te laten overstemmen door zo’n clubje betaalde psychopaten.

Hee Ko,

Ik neem effe aan dat je o.a. mij bedoeld in je commentaar.

Op de eerste plaats, ik word nergens voor betaald.

Ten tweede, absurd dat je mijn mening als geblaat af doet.

Ten derde, er staat hierboven maar van 1 iemand geblaat, daar kun je je beter op richten.

Als laatste:

Heb je gelezen waarom de heer De Rooij niet meer werkzaam is/kan gaan zijn bij Phillips???
Waarschijnlijk niet, gezien je uitspraken.
Maar het komt erop neer dat dhr. de Rooij vanuit zijn functie het bedrijf Phillips misbruikt om zijn don quichot-werk met alle geweld te prolongeren met Phillips als drukmiddel.
Helaas beseft deze man niet dat hij daarvoor niet bij Phillips is aangenomen.
Deze man is zo dol gedraaid dat ze er bij dat bedrijf helemaal niks meer mee kunnen.
Logo dat ze hem willen laten onderzoeken of hij krankzinnig is geworden.
Gelijk hebben ze daar.

Heb je ook geleen dat hij willekeurig op mensen is los gegaan tijdens een feest?
Dat hij weigerde politiebevelen op te volgen?
Dat hij zowat het hele politiekorps heeft aangeklaagd?
Incl. OVJ’s beschuldigd van valsheid in geschrifte etc?
Dat hij zelfs deze voorvallen op zijn site in verband brengt met de impregneerstofjes?

Deze man ziet overal spoken.
Hij is een perfect voorbeeld van een geflipte conspiracy denkert.

(ook al heeft hij deels gelijk aangaande de gebruikte chemie, dan nog steeds tikt hij niet zuiver)

@ ‘lloy, je wordt er niet voor betaald, dus je doet aan vrijwilligers werk ?!

Je moet lekker je grote smoel dichthouden met je ‘geschift’ ‘geflipte conspiray denkert’ ‘logo dat ze hem willen laten onderzoeken of hij krankzinnig is geworden’ ‘don quichot-werk’ ‘deze man ziet overal spoken’.

Exact hetzelfde hebben ze geprobeerd met Rijkens wat jij hier flikt, maar na vele jaren en standvastigheid heeft Rijkens toch zijn gelijk gekregen, en dat ging alles behalve van harte.
Ze hadden geprobeerd Rijkens officieel voor gestoord te laten verklaren zodat de autoriteiten hun maffia praktijken zouden kunnen verdoezelen, daarom moest Rijkens maar officeel voor gestoord verklaard worden, dat is echt te waanzinnig en ik heb daar geen woorden voor, en ze flikken het iedere keer weer, en jij doet daar aan mee met je gote bek.
Ik hoor je alleen maar kankeren, op alles en op iedereen behalve op datgene waar je op zou moeten kankeren.

@blablablalooi

Vooraleer je nog meer bralt over Ad Van Rooij versus de StaatsMaffia lees eerst even alles hierover op http://www.hetechtenieuws.org/

Het lijkt me overigens voor elk intelligent mens van belang dat men nooit politiebevelen opvolgt of zich anderszins door (staats)psychopaten laat sturen.

...en goh jongen, je wordt niet betaald voor je spam, maar je bent van jezelf zo dom dat je niet ziet hoe er samengespannen wordt door de Powers That Be. Wat erg voor je…

Beste Brrr&Ko;,

Gezien jullie wijzes van uitdrukken tegen anders denkenden, beledigen, etc, en welke jullie beiden hier (en ook in elk ander artikel) hanteren heb ik eigenlijk geheel geen zin meer op welke uitspraak ook van jullie te reageren.

Ko,
Volg vooral geen bevelen van politie op en ik hoop dat je nog veel politieknuppels mag koppen in je leven.

Het mag zijn dat er verboden en giftige stoffen in geïmpregneerd hout zitten.
Koop het dan gewoon niet als je het weet dat het erin zit.
Informeer mensen op een deugdelijke wijze als je wil.
Vertel het aan ouders van speeltoestel gebruikende kinderen.
Ga niet op persoonlijke titel je gram proberen te halen bij werkelijk elke gelegenheid die zich voor doet.

Ik weet ook dat onze regering/rechters veelal economische besluiten neemt ipv rationele besluiten.
Ik kan ze er persoonlijk ook niet van af houden en zal dat ook nooit gaan kunnen.
Geld regeert nu eenmaal in NL, niet verstand.

Neemt niet weg dat dhr de Rooij een volslagen doorgedraaide gek is.
Het beste likt ie eens een paar keer aan zo’n schutting paal.
Misschien komt ie dan tot bedaren.

@ .lloy, jij bent degene die de heer de Rooij voor vanalles uitmaakt, dus rot lekker op met je slachtofferrol, komediant !!!!

Maar het lijkt me iid beter dat je niet meer reageert, nergens meer op deze site met je eeuwige gezeik.

@Anarchiel

Heb je nog plannen om registreren te verplichten bij het plaatsen van reacties?

Wat kan jou dat schelen, Bob ?

@Horizon

Dat zou ervoor zorgen dat ik die reacties kan blokkeren. Nu vervuilt het de site zo. Pablo is gewoon lief doordat hij naar Anarchiel’s verzoek luistert om dingen te posten als geregistreerde gebruiker. Zo kunnen we fijn naast elkaar bestaan op deze site.

Ik post ook als mezelf zodat anderen bij kunnen blokkeren en zich niet aan mij hoeven te storen. Op deze manier wordt in ieder geval de voorwaarde voor een nuttige en onverstoorde discussie geschapen.

Okey, je vraagt dus om een verkapte manier van bannen, maar als Anarchiel aan jou verlangen toegeeft dan ga je weer lopen te blaten ’ ik dacht dat deze site voor vrijheid was bla bla bla ‘.

Ik denk dat Anarchiel wijs genoeg is om te weten wat jouw werkelijke intenties zijn, kijk maar naar een blog zoals bv Barracuda, daarom zal hij alleen maar glimlachen om het plotselinge geslijm van je, ik deed het iig wel.

Peace, love, happiness, etc

Kunnen we een weekje pauze nemen in het op mekaar zeiken? En zeik anders even allemaal een paar dagen op mij. Reactie krijg je dan toch niet, en op die manier blijft het mogelijk wat gezelliger.

Als je echt even wil schelden en tieren mag je mijn inbox ook gebruiken. Misschien lucht het op?

En dan nu weer on topic.

Klokkenluiders in Nederland hebben geen poot om op te staan. Gelukkig hebben enkele nog moreel besef en ethiek.

Ik ken de heer van Rooij niet en kan niet over zijn situatie oordelen. In hoeverre dat boeiend is, is natuurlijk ook maar de vraag.

Wel weet ik dat dit land en daarmee bedoel ik het systeem/de status quo/regering door en door verrot is. Uiteraard zitten ook goede mensen in de overheid, al kunnen die kennelijk geen vuist maken. Ik wordt kotsmisselijk als ik dit soort verhalen lees. Helaas zijn deze in Nederland schering en inslag.

Gezien de notoire afzeiker(s) op dit weblog de man achterlijk vinden, neig ik vrijwel automatisch naar de conclusie dat dit verhaal klopt. En het feit dat Guido het geschreven heeft maakt het keihard af. Lekker inhoudelijke opmerking denk je? Soit…

Ik lees:“De conclusie van dit alles is dat zolang Philips weigert mee te werken aan de herstelmelding van de heer van Rooij bij het UWV”

Dat gaat die mijnheer naar de Rb en vraagt de rechter om vervangende toestemming te geven om van Rooij bij het UWV beter te melden….....
Of hij sleept P voor de Rb vanwege een onrechtmatige daad.

@CS

Ja, zo moeilijk lijkt hem me ook allemaal niet.

Klokkenluiders worden vaker “geestesziek” verklaard.
Zo doet men dat in NL.
Fred Spijkers is bekend:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Spijkers
” Spijkers zou worden gerehabiliteerd en zijn dossiers zouden worden geschoond van kwalificaties als “politiek crimineel” en “politiek psychiatrisch geval”.”

@Gé

Een mogelijke oorzaak zou in sommige gevallen ook kunnen zijn dat ze, omdat ze “geestesziek” zijn overal complotten in zien. Vervolgens willen ze die complotten aan de kaak stellen en worden voor gek versleten.

Als er echt wat aan de hand is (Ad Bos, bouwfraude) gebeurt dit echter niet altijd. Niet dat hij verder nog een normaal leven heeft; ik ben het dan ook zeker eens met de stelling dat klokkenluiders in NL beter beschermd moeten worden.

Nu wil ik niet beweren dat als de klokkenluider voor gek versleten wordt er niets aan de hand is en omgekeerd, maar het kan in sommige gevallen wel een verklaring zijn.

Overigens moet je natuurlijk wel heel sterk in je schoenen staan als de beschuldigde instantie in de aanval gaat door de klokkenluider voor gek te (laten) verklaren terwijl er wel degelijk iets aan de hand is. Het is, los van of er wat aan de hand is, in ieder geval machtsmisbruik.

Het zaakje van Fred (wat ik nog niet kende) stinkt wel erg Gé. En zo te zien zit ook hier Balkenende weer tot z’n elleboog in. Ik hoop echt van harte dat er na zijn ambtstermijn gerechtelijke onderzoeken naar de handel en wandel van hem (en voor mijn part het gehele CDA) wordt gedaan.

Hallo Bob,

Ik mompel even iets over Pikmeerarresten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pikmeerarrest

Verder zal het waarschijnlijk niemand ooit lukken om Balkenende en consorten voor een hekje te brengen.

De criminelen van de NL StaatsMaffia in collusie met o.a Philips laten weer eens zien hoe volslagen geestesziek ze zijn….

http://www.hetechtenieuws.org/2009-09-15.php

De macht die het bedrijfsleven heeft over het individue, de burger. Ook iets waar wat aan gedaan moet worden.

Jammer dat al die vele zaken die Van Rooij aan de orde brengt, door zijn manier van communiceren zo uit balans raken en teniet doen aan de boodschappen zelf. Het is hoognodig dat er een scholing komt voor klokkeluiders.


Uw naam/nickname:
Uw e-mailadres: (alleen als u notificaties wilt ontvangen)


Klik op een smiley om deze in je commentaar in te voegen:
grin
LOL
cheese
smile
wink
smirk
rolleyes
confused
surprised
big surprise
tongue laugh
tongue rolleye
tongue wink
raspberry
blank stare
long face
ohh
grrr
gulp
oh oh
downer
red face
sick
shut eye
hmmm
mad
angry
zipper
kiss
shock
cool smile
cool smirk
cool grin
cool hmm
cool mad
cool cheese
vampire
snake
excaim
question

 Laat het me weten als er andere reacties zijn


Geef het woord op dat je hieronder ziet staan: